Grupul Vodafone lanseaza Raportul Tendintelor Globale 2019 si prezinta noua identitate de brand a diviziei enterprise

Grupul Vodafone lanseaza Raportul Tendintelor Globale 2019 si prezinta noua identitate de brand a diviziei enterprise


Bucuresti, 4 decembrie 2018 – Vodafone lanseaza Raportul Tendintelor Globale 2019, un studiu care evidentiaza pozitionarea centrala a clientului, comportamentul etic in afaceri si impactul inteligentei artificiale (AI) drept prioritati cheie pentru urmatoarele 12 luni. In acord cu rezultatele raportului, noua identitate de brand a diviziei enterprise – acum Vodafone Business – demonstreaza obiectivul Vodafone de a pozitiona clientii si rezultatele tangibile de business pe primul loc.

„Vodafone nu este doar un furnizor, ci un partener pentru companii, punand tehnologia si inovatia in beneficiul acestora si imbunatatindu-le procesele. Anul viitor, afacerile pot intalni atat provocarile, cat si oportiunitatile identificate de acest raport, iar noi suntem pregatiti sa ajutam companiile sa aiba succes in aceasta lume digitala. Intotdeauna pozitionam oamenii in centrul afacerii, acesta fiind un aspect foarte important care reprezinta fundamentul de la baza noii identitati de brand, Vodafone Business”, a declarat Cristian Giuhat, Director Enterprise Marketing, Vodafone Romania.

Raportul Tendintelor Globale este realizat pentru a permite intelegerea mai clara a nevoilor si a provocarilor clientilor si ofera expertilor o perspectiva despre cum pot fi adoptate aceste tendinte pentru a aduce beneficii afacerilor. La cercetarea extinsa au participat reprezentanti ai companiilor, analisti din industrie, consultanti globali, futurologi, iar rezultatele includ cateve aspecte importante.

Evenimentele disruptive ale tehnologiei pun oamenii in centrul afacerii. Companiile trebuie sa adopte o abordare centrata pe oameni, iar cu ajutorul angajatilor sa gestioneze rapid nevoile in schimbare ale clientilor, intr-o piata volatila. 85% dintre liderii de afaceri sunt de acord ca nevoile clientilor se schimba repede, 76% sunt de acord ca acestia devin din ce in ce mai puternici, in timp ce 93% cred ca asteptarile clientilor sunt in crestere.

Un alt rezultat important ilustreaza faptul ca succesul comercial este in stransa legatura cu scopul, etica si increderea. In contextul in care companiile au preturi si oferte noi similare, este necesara o noua modalitate prin care sa se diferentieze, etica devenind astfel o oportunitate. 93% dintre companii sunt de acord ca exista asteptari din partea clientilor privind actiunile etice, iar 92% exprima aceeasi asteptare fata de proprii furnizori. 83% dintre respondenti considera ca actiunile etice genereaza mai multe venituri, in timp ce 55% dintre liderii de afaceri indica faptul ca mentinerea increderii clientilor este o preocupare pentru companiile pe care le conduc.

Potrivit Raportului Tendintelor Globale, echilibrul apare intre om si masina. Liderii companiilor recunosc nevoia de a crea un mediu care sa le permita oamenilor sa prospere, sustinut de automatizare si de masini, iar asteptarile angajatilor privind viitorul muncii se schimba. Rezultatele arata ca 86% dintre respondenti considera ca inteligenta artificiala va duce la crearea de noi locuri de munca, iar 83% cred ca locurile de munca vor fi mai productive. 85% dintre respondenti sunt de acord ca oamenii vor fi obligati sa lucreze alaturi de sistemele AI. 54% cred ca utilizarea AI ar putea duce la discriminare, mentionand sentimentele pe care automatizarea le creeaza in forta de munca.

Intregul raportul poate fi accesat aici.

+ There are no comments

Add yours

*

Acest formular vă colectează numele, e-mailul și conținutul, astfel încât să putem urmări comentariile plasate pe site. Pentru mai multe informații, consultați politica noastră de confidențialitate, unde veți primi mai multe informații despre unde, cum și de ce stocăm datele dvs.

DA, sunt de acord