Peste 170 de clienți noi în portofoliul Sunimprof Rottaprint în primele nouă luni ale anului

Peste 170 de clienți noi în portofoliul Sunimprof Rottaprint în primele nouă luni ale anului


Cluj-Napoca, 31 octombrie 2018 – Potrivit Sunimprof Rottaprint, cea mai mare tipografie flexografică producătoare de etichete autoadezive și ambalaje flexibile din România, 173 de clienți noi au intrat în portofoliul companiei în primele nouă luni ale anului. Cei mai mulți dintre aceștia provin din România, Germania, Ungaria și Israel.

În ceea ce privește evoluția afacerilor, compania se menține pe un trend ascendent, înregistrând în primele nouă luni ale anului o creștere a cifrei de afaceri de peste 6% și o creștere a exporturilor de circa 8%, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. Reprezentanții Sunimprof Rottaprint estimează însă o accelerare a creșterii acestor indicatori în ultimele trei luni ale anului, pe baza tendințelor observate în anii trecuți.

Ne-am propus întotdeauna să fim cei mai buni, nu numai din România, ci și din Europa, iar deschiderea noastră către inovație și calitate înaltă, în condițiile menținerii unui preț competitiv, au constituit atuurile noastre în atragerea unui număr semnificativ de clienți în primele nouă luni ale anului. Vom continua investițiile în tehnologiile performante care să ne permită să oferim soluții customizate clienților noștri, indiferent de cererile acestora”, a declarat Cristi Nechita-Rotta, director general Sunimprof Rottaprint.

Conform datelor Sunimprof Rottaprint, cele mai solicitate produse sunt în continuare etichetele autoadezive. Una dintre cele mai importante tendințe observate în acest an este creșterea cererii pentru etichetele pe suport reciclabil liner PET, din ce în ce mai mult solicitate de clienții germani și români. Potrivit reprezentanților companiei, clienții conștientiează avantajele acestui tip de material – mai subțire și mai rezistent comparativ cu hârtia siliconată folosită ca suport obișnuit – dar și impactul redus asupra mediului înconjurător. De asemenea, compania a observat faptul că mulți clienți din Germania au început să apeleze la tiparul digital, acesta fiind o variantă mai puțin costisitoare.

+ There are no comments

Add yours

*

Acest formular vă colectează numele, e-mailul și conținutul, astfel încât să putem urmări comentariile plasate pe site. Pentru mai multe informații, consultați politica noastră de confidențialitate, unde veți primi mai multe informații despre unde, cum și de ce stocăm datele dvs.

DA, sunt de acord