FIFA 19 review

FIFA 19 review

FIFA 19 aduce mai multe noutati, printre care si UEFA Champions League, Europa League si Supercupa Europei, acum recreate autentic in joc. Cel mai nou titlu din celebra serie de jocuri video este dezvoltat de EA România in colaborare cu EA Vancouver si este disponibil acum in toata lumea, pentru utilizatorii PS4, XBOX One, Nintendo Switch, PC, XBOX 360 si PS3. Electronic Arts este prezenta in tara noastra din 2006, timp în care a dezvoltat mai multe jocuri recunoscute global.
Echipa multidisciplinară de romani care lucrează la dezvoltarea unora dintre cele mai populare serii de jocuri video din lume este compusa din peste 1,500 de oameni, cu expertiza in diverse domenii: producatori, ingineri de software, designeri, manageri de proiect, animatori, graficieni, experti UX, specialisti de testare. FIFA 19 aduce multiple funcţionalităţi noi, iar special pentru fanii români, jocul include noul echipament si noul blazon ale echipei naţionale de fotbal a României, precum si trei noi fotbalisti români recreati în joc – Florin Andone, Razvan Marin si Nicolae Stanciu.
FIFA 19 dispune de motorul grafic Frostbite care a fost imbunatatit, jucatorii arata foarte realist, conturul caracterelor este mai bun iar caracteristicile personale ale acestora se vad mai bine (freza, barba, tatuajele, etc).

Frostbite este un engine performant si arata ce poate prin reproducerea perfecta a jucatorilor la reluari, sau in cut scenes in modurile de joc The Journey sau Career unde este importanta mimica sau miscarea. De asemenea ajuta mult la reproducerea exacta a iluminarii, a reflexiilor, a conditiilor meteorologice nefavorabile dar si a distrugerii gazonului in cazul in care vremea si contactul dintre jucatori impune asta.

Un plus de realism, care te poate face sa crezi ca vei vedea un meci live la TV si nu ca vei juca tu este oferit de animatiile premergatoare meciurilor in special din LaLiga dar si coregrafiile pe care le afiseaza anumite galerii alaturi de banerele 3D ale anumitor jucatori emblematici/stema clubului.
Au fost adaugate animatii noi pentru suporterii din tribuna, acestia isi fac selfie-uri si misca steaguri inainte de meci.

Ultimate Team:

Ultimate Team este modul din FIFA ce nu mai are nevoie de nicio prezentare, iar cei de la EA continua sa-l imbunatateasca, astfel sistemul clasic Division a fost modificat in Division Rivals transformandu-l intr-un mod mai elaborat si competitiv. Practic sistemul iti ofera la inceput cinci meciuri de calibrare, in functie de rezultate primesti skill points, iar in functie de numarul cumulat esti repartizat intr-una din cele zece divizii. Acuma nu mai exista 0, 1 sau 3 puncte ci skill points, practic acestea te mentin, vor determina daca promovezi sau retrogradezi.

Acum premiile se ofera saptamanal, in functie de weekly score se primeste un rank pe o scara de la I la V. Cu cat acesta este mai mare cu atat si premiile au o valoare mai consistenta.

Un lucru bun este choosing rewards, in functie de rank se poate alege unul din cele trei pachete de premii. Acestea contin o combinatie de coins si pachete untreadable/treadable sau doar o valoare mai mare de coins.Calificarea in Weekend League a fost si ea schimbata. Fiecare divizie are un coeficient, iar cu ajutorul acestuia in functie de divizie si de rezultatele din meciuri se obtin Weekend League points.

De exemplu, in ultima divizie se obtin 20 de puncte per victorie. In divizia intai se obtin 20 de puncte inmultit cu coeficient x25, deci practic o victorie aduce 500 de puncte din cele 2000 necesare pentru calificarea in Weekend. Weekend League a suferit si el o schimbare, au fost sincronizate meciurile la 30 per saptamana pe toate platformele disponibile. Prin urmare, pe console de la 40 a scazut la 30, iar pe PC la cele 25 au adaugat inca 5 meciuri.

Reward-urile n-or sa mai fie lunare, o sa avem un sistem Weekly Reward Player Picks iar cartile speciale rosii untreadable se primesc saptamana imediat urmatoare sub forma de alegere a jucatorului/jucatorilor doriti ce urmeaza sa fie pastrati.

Sistemul de matchmaking a suferit si el lucruri interesante, prin urmare adversariivor fi alesi in functie de forma de moment pe care o ai, daca obtinem o serie de trei victorii consecutive, o sa avem un adversar cu aceeasi forma, ceea ce va aduce un plus de competitivitate. Chemistry Styles influenteaza atributele jucatorilor. EA Sports au confirmat competitiile UEFA or sa fie incluse in modul Ultimate Team iar jucatorii in forma din aceste competitii vor avea carti speciale cu atribute marite.

Champions League:
UEFA Champions League

Champions League o sa fie disponibil atat ca mod individual, dar ofera si posibilitatea de a juca sub forma de kick off a anumitor faze din competitii precum group stage sau final, dar si implementarea Champions League in Ultimate Team sau Career, de asemenea poti alege sa joci in grupe cu echipa ta favorita chiar daca aceasta nu a obtinut calificarea, alegand sa ilocuiesti una din cele 32 de echipe din faza grupelor.

The Journey: Champions

In FIFA 19 are loc ultima parte a povestii lui Alex Hunter, poti sa –l controlezi pe el, pe sora lui vitrega Kim Hunter sau pe prietenul sau cel mai bun, Danny Williams. Dupa plecarea lui Ronaldo, Alex are sansa sa ajunga la Real Madrid, insa acolo presiunea pe el o sa fie si mai mare.The Journey este primul mod din FIFA cu poveste, iar personalitatea lui Alex se bazeaza pe dialogurile avute si pe modul in care el interactioneaza cu personajele din joc. Rating-ul si atributele lui se obtin prin antrenamente reusite si meciuri bune.

Kick Off

Cei de la EA au venit special in intampinarea dorintelor celor care joaca in 2 pe aceeasi consola si au adus noi moduri de joc, care sa ofere provocari diferite:

Long Range: golurile din careu se noteaza cu un gol, iar golurile de la distanta ca si doua.

Survival: echipa care primeste gol are un om eliminat random din echipa. Se pot elimina maxim patru jucatori din fiecare echipa si se pot lua maxim doua cartonase rosii. Daca se depaseste numarul cartonaselor, echipa este descalificata.

Volleys & Headers: aici golurile se contabilizeaza doar daca sunt date din voleu sau utilizand capul, plus cele din lovituri libere sau penalty-uri. Orice alt gol dat de la nivelul solului este anulat.

First to..: Aici se merge pe principiul primul la un numar de goluri. Poate sa fie golul de aur insemnand ca cel care deschide primul scorul este castigator. Sau alt tip in care castigator este cel care ajunge primul la 2 sau 3 goluri.

No Rules: aici nu este valabila nicio regula cunoscuta de noi, precum cartonasele, fauturile sau offside-ul.
Home & Away: Foarte util, se pot juca meciuri acasa si in deplasare, iar castigatorul o sa fie decis de regula numarului de goluri inscris in deplasare.

BO3/BO5: Se pot juca serii de cel mai bun din trei sau cinci meciuri folosind aceleasi echipe fara a pierde timp inutil selectand echipele inca o data.

GAMEPLAY:
FIFA 19 aduce un nivel de realism si mai ridicat fata de precedentul sau, astfel este mai usor sa te aperi iar viteza jocului a fost ajustata pentru a oferi mai multa fluenta actiunilor. defending echilibrat, interventia AI-ului este mai redusa, iar pozitionarea jucatorilor este realizata excelent. Afost introdus un nou mod de finalizare, se numeste timed finishing. Practic acest mod ofera un mic boost de putere si de precizie daca realizam finalizarea la momentul potrivit, poti sa gafezi intr-o situatie clara de gol dar poti da si goluri exceptionale din situatii inexplicabile daca se gaseste timing-ul perfect.

Acest mod presupune un double tapping al butonului de sut, primul din ele stabilizeaza forta, iar al doilea ne confirma cat de bine am sutat prin notificarile: Too Early, Early, Great Timing, Late si Too Late.
Tehnologia Active Touch System ofera un control imbunatatit, mai multa creativitate si skill-uri actualizate pentru Iniesta (La croqueta), Neymar (Rainbow Flick), CR&, Messi, etc.

Si tactica jocului a fost regandita, a fost introdus modul Dynamic Tactic. Prin aceasta adaugare se pot adauga cinci tactici diferite pentru fiecare din mentalitate prezenta in joc: ultra defensive, defensive, balanced, attacking si ultra attacking, acestea se pot schimba direct din joc de pe sagetile laterale, astfel se poate folosi o tactica speciala pentru un anumit moment al jocului.

EA Sports a facut o alegere inteleapta de a imbunatati o formula de succes, in concluzie, va recomand sa jucati si voi FIFA 19, datorita combinatiei de gameplay excelent si grafica superba, iar modul Ultimate Team imbunatatit este aproape un joc in sine, de aceea FIFA 19 se va impune fara probleme ca cel mai bun joc de fotbal timp de un an.

Cerinte recomandate de sistem(PC) pentru FIFA 18:
CPU: Intel Core i3-2100 / AMD Phenom II X4 965 3.4 GHz
RAM: 8 GB
OS: 64-bit Windows 7
VIDEO CARD: GTX 670 sau AMD Radeon R9 270X
FREE DISK SPACE: 50 GB

+ There are no comments

Add yours

*

Acest formular vă colectează numele, e-mailul și conținutul, astfel încât să putem urmări comentariile plasate pe site. Pentru mai multe informații, consultați politica noastră de confidențialitate, unde veți primi mai multe informații despre unde, cum și de ce stocăm datele dvs.

DA, sunt de acord