Schimbări în structura de management a grupului Telekom Romania

Schimbări în structura de management a grupului Telekom Romania


Grupul Telekom Romania anunță că Andreas Elsner va fi numit în funcţia de Director Executiv Marketing Rezidenţial şi Vânzări Naţionale, începând cu data de 1 septembrie 2018, înlocuindu-l pe František Mala în acest rol. Andreas Elsner va fi responsabil de coordonarea activităților destinate clienților rezidențiali, centrate pe inițiativele comerciale şi se va concentra pe simplificarea produselor şi pe promovarea conceptului “self-service”, cu obiective clare în zona de experienţă a clienţilor.
Andreas Elsner a deţinut anterior poziţia de CEO şi membru în Consiliul de Administraţie din cadrul Makedonski Telekom. În cei peste 17 ani de carieră Andreas Elsner a ocupat funcţii de conducere în industria de telecomunicatii din Austria, Serbia, Bulgaria şi Macedonia. Portofoliul său include roluri de management de marketing naţional şi internaţional, brand management, comunicare de marketing, dezvoltare de produs şi strategie de stabilire a preţurilor, poziţionare de produse şi de brand, relaţii publice, business development şi poziţionare pe piaţă.

“Doresc să îi mulţumesc lui František pentru contribuţia sa în resetarea trendurilor din segmentul rezidenţial, în special în zona de mobil, dar şi în cea a noilor tehnologii din segmentul fix. Îi doresc mult succes pe mai departe. Totodată îi urez bun venit lui Andreas. Viziunea şi iniţiativele sale în domeniul digitalizării sunt extrem de valoroase pentru noi. Contez pe experienţa sa în zona de convergenţă şi am convingerea că schimbările pe care le-am făcut în portofoliul dedicat clienţilor rezidenţiali sunt doar începutul noii poveşti Telekom”, a spus Miroslav Majoroš, CEO Telekom Romania.
Nicolas Mahler preia funcţia de Director Executiv Financiar, începând cu data de 1 august 2018. Nicolas, care deţine în prezent poziţia de SVP Business Management şi Membru în Consiliul Executiv al Deutsche Telekom Services, va prelua noile responsabilităţi, înlocuindu-l în acest rol pe Anastasios Tzoulas, care va urma noi oportunităţi în carieră în afara Grupului Deutsche Telekom. Nicolas Mahler se va concentra pe managementul ariilor financiar şi achiziţii, pentru a asigura creşterea business-ului şi evoluţia către o companie digitală.

Experienţa anterioară a lui Nicolas Mahler include numeroase realizări în managementul de companii mari şi în implementarea iniţiativelor de transformare organizaţională. Ariile sale de expertiză includ managementul afacerilor atât din perspectiva financiară, cât şi operaţională, precum şi susţinerea transformării digitale – prin robotizare şi Inteligenţă Artificială. În acest sens, a pus bazele celui mai mare centru de robotică din Europa.

“Îi doresc bun venit lui Nicolas. Calităţile sale de lider şi spiritul de iniţiativă pe care le-a demonstrat anterior vor fi deosebit de valoroase pe o piaţă extrem de competitivă. Abordarea de risc calculat din cadrul Telekom Romania creează mediul perfect pentru personalităţi îndrăzneţe, precum Nicolas. Doresc, de asemenea, să-i mulţumesc lui Anastasios pentru contribuţia sa la performanţa Telekom Romania din ultimii 17 ani, pentru implicarea şi dedicarea sa. Toţi cei cu care a colaborat în aceşti ani au apreciat în mod deosebit abordarea sa de business, echilibrul şi profunzimea gândirii sale”, a adăugat Miroslav Majoroš.
Informaţii suplimentare:
Andreas Elsner s-a născut la Viena, Austria, unde a şi studiat. Deţine o diplomă în Marketing, Publicitate şi Vânzări la Universitatea de Economie şi Administrare a Afacerii. S-a alăturat Makedonski Telekom în 2014 pentru a conduce Departamentul de Relaţii cu Clienţii şi Experienţă a Clienţilor, iar în 2015 a devenit Director Executiv Operaţional pe segmentul rezidenţial, având un rol cheie în dezvoltarea şi execuţia strategiei pentru soluţiile şi serviciile convergente.
Nicolas Mahler s-a alăturat Deutsche Telekom în 2008. A ocupat poziţiile de SVP Operations Support la Deutsche Telekom Kundenservice (2010-2016), SVP Business Management Deutsche Telekom Services (din 2016) şi de Director Executiv la Vivento Customer Services GmbH (2013-2018). Având ca prioritate excelenţa operaţională, Nicolas a condus procesele de transformare la scară largă din cadrul acestor companii, cu rezultatele aşteptate şi cu îmbunătăţirea indicatorilor operaţionali relevanţi. Nicolas deţine o diplomă de master cu onoruri în administrarea afacerii şi finanţe la WHU (Germania).
František Mala este un executiv care a dovedit o puternică orientare către clienți în cei peste 17 ani de experiență în domeniul telecomunicațiilor în Telekom Romania, T-Mobile Cehia și în alte companii aparținând grupului Deutsche Telekom. Cariera sa a evoluat prin asumarea mai multor roluri comerciale a căror complexitate a crescut continuu, de la aria serviciilor de relații clienți, la zona de marketing, precum și roluri de conducere la nivel de top management în zona comercială pe segmentul rezidențial. Cu o experiență solidă în marketing și financiar, František Mala a condus cu succes diverse proiecte de transformare și îmbunătățire care au generat creșteri de venituri, cotă de piață, satisfacția clienților și eficiență operațională.

Având pregătire în domeniul ingineriei și un master în administrarea afacerilor, Anastasios Tzoulas este un lider dinamic, capabil să producă schimbare, care a implementat cu succes numeroase programe de transformare. S-a alăturat operaţiunilor din România ale Telekom în 2001, ca Director de Planificare şi Analiză Financiară. Din 2007 a fost Director Executiv Financiar al Romtelecom, apoi al Telekom Romania. Printre realizările sale merită amintite transformarea ariei financiare, managementul achiziţiilor şi al proprietăţilor imobiliare, integrări operaţionale şi fuziuni legale.


Despre Telekom Romania
Telekom Romania este un brand dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu aproximativ 10 milioane de contracte de servicii.
Soluțiile noastre deschid o lume infinită de oportunități de a împărtăși cele mai frumoase și emoționante experiențe cu familia, prietenii, colegii și cu cei din jurul nostru. Misiunea noastră este să îmbogățim viețile oamenilor, oferindu-le acestora servicii integrate fixe și mobile, tehnologii de ultimă generație 4G, fibră optică, precum și Internet TV, care aduce utilizatorilor o nouă experiență de divertisment, cu acces la conținut exclusiv și de calitate, pe toate ecranele, și funcționalități interactive avansate. Telekom Romania este partenerul de încredere al companiilor, pentru care oferim soluții complete de comunicații și IT&C. Rețeaua noastră conectează oameni, mașini și conținut, pentru un viitor mai bun, mai sigur și mai simplu.
Telekom Romania este prezentă pe piața românească din 2014, după rebranding-ul comun al Romtelecom și COSMOTE România.
Telekom aparţine Deutsche Telekom, una dintre companiile lider global de telecomunicații integrate.

+ There are no comments

Add yours

*

Acest formular vă colectează numele, e-mailul și conținutul, astfel încât să putem urmări comentariile plasate pe site. Pentru mai multe informații, consultați politica noastră de confidențialitate, unde veți primi mai multe informații despre unde, cum și de ce stocăm datele dvs.

DA, sunt de acord