HORNBACH: Un sortiment variat de uși, la un raport calitate – preț avantajos

HORNBACH: Un sortiment variat de uși, la un raport calitate – preț avantajos


București, 23 iulie 2018          ­   HORNBACH, unul dintre principalii retaileri locali de materiale de construcții și grădinărit, pune la dispoziția clienților cele mai noi modele de uși, ce asigură securitatea și confortul locatarilor, precum și un design inovator și atractiv.

„Constatăm că tendința de alegere a ușilor după nuanță s-a păstrat de-a lungul timpului în rândul clienților noștri. Aceștia optează, așadar, pentru nuanțe ce se pot asorta ușor cu amenajările interioare din locuințele lor, respectiv tonurile minimaliste. Totuși, am observat în ultima vreme și o creștere a cererii de uși personalizate, în culori și modele originale, care au rolul de a crea un contrast puternic cu restul locuinței. Astfel, în rețeaua de magazine HORNBACH se poate găsi o varietate mare de modele și culori de uși,  care vine în întâmpinarea  preferințelor tuturor clienților noștri“, a declarat Mugurel-Horia Rusu, directorul general al HORNBACH România.

În acest sens, clienții pot alege din portofoliul HORNBACH diverse articole, ce acoperă o varietate de prețuri, modele și culori, de la uși de interior (din MDF, lemn, sticlă, PVC), uși de intrare (metalice, din lemn, PVC, antifoc) până la uși de garaj. Culoarea ușilor reprezintă un criteriu de bază în alegerile românilor atunci când vine vorba de amenajarea casei, respectiv garajului. Atât tonurile deschise, de alb, cât și cele închise, de wenge sau nuc, alături de designul minimalist, se reflectă din ce în ce mai mult în preferințele românilor.

În cazul ușilor de interior, majoritatea clienților preferă modelele simple, de culoare albă, disponibile în magazin. Cele mai solicitate dimensiuni sunt cele standard, de 80 și 90 mm lățime. Există însă și cumpărători care optează pentru articole la comandă, deoarece se axează mai mult pe materialul, modelul, structura ori culoarea ușilor, prețul nefiind un criteriu principal în alegerile lor. Ușile de interior se regăsesc, așadar, într-o multitudine de materiale, modele cu diverse forme și decupaje, structuri cu striații verticale sau orizontale și o gamă variată de culori.

Pe de altă parte, ușile de intrare preferate de majoritatea clienților sunt cele din PVC, de culoare albă, precum și cele metalice, la dimensiunile standard, în culori închise (wenge, nuc). Un procent însemnat de clienți preferă modele la comandă specială, deoarece își pot personaliza produsele în funcție de dimensiune, model, norme de securitate, culoare și opțiuni de deschidere.

Majoritatea clienților care achiziționează uși de garaj le preferă pe cele basculante cu acționare manuală, de culoare maro, dar și albă, la dimensiuni standard. De asemenea, avem și clienți care optează pentru articole la comandă specială, care aleg uși de dimensiuni atipice, cu diverse acționări automate și nuanțe variate de culori.

În cazul ușilor de intrare, majoritatea sunt produse în România. Cele de interior au proveniență locală în proporție de 30%, restul fiind importate din Germania și Polonia, iar ușile de garaj sunt produse în totalitate în Germania.

Specialiștii HORNBACH le recomandă clienților să se informeze înainte de achiziționarea unei uși de pe site-ul www.hornbach.ro și, în funcție de preferințe și necesități, pot beneficia de consiliere de specialitate în magazinele HORNBACH. De asemenea, clienții pot apela la serviciul de montaj profesionist pus la dispoziţie de retailer, pentru care dispun de o garanţie de 2 ani.

Despre HORNBACH România

Fondată în anul 1877, HORNBACH este singura companie din domeniul construcțiilor și grădinăritului care se poate mândri cu o istorie de 6 generații. În acest moment, concernul deține 157 de magazine mixte de materiale de construcții și grădinărit, în 9 țări din Europa (Germania, Austria, Olanda, Cehia, Luxemburg, Elveția, Suedia, Slovacia și România), dintre care 6 în România (București Berceni, București Militari, București Balotești, Brașov, Timișoara și Sibiu).

Conceptul comercial și gama de produse sunt orientate în întregime către sprijinirea proiectelor clienților. HORNBACH le garantează acestora prețuri mereu mici, fiind lider de piață pe acest segment. În plus, calitatea excelentă a consultanței și a serviciilor oferite au fost confirmate de nenumărate studii și teste independente.

Prin pionierat, ca de exemplu deschiderea primului magazin mixt de materiale de construcții și produse de grădinărit (1968), a primului megastore (1980) și a primului magazin de materiale de construcții cu conceptul drive-in (2003), HORNBACH își dovedește în permanență forța inovatoare. De decenii, HORNBACH este considerat un angajator de top, în acest moment având aproximativ 20.000 de angajați care contribuie la succesul companiei.

+ There are no comments

Add yours

*

Acest formular vă colectează numele, e-mailul și conținutul, astfel încât să putem urmări comentariile plasate pe site. Pentru mai multe informații, consultați politica noastră de confidențialitate, unde veți primi mai multe informații despre unde, cum și de ce stocăm datele dvs.

DA, sunt de acord