RTB House câștigă premiul Alconics pentru cea mai bună aplicație de inteligență artificială în vânzări și marketing

RTB House câștigă premiul Alconics pentru cea mai bună aplicație de inteligență artificială în vânzări și marketing


RTB House, compania globală care oferă servicii de retargeting pentru branduri de top din toată lumea, anunță câștigarea premiului Alconics 2018. Festivitatea premierii celor mai inovatoare branduri care utilizează inteligența artificială a ajuns anul acesta la a treia ediție, în parteneriat cu Microsoft și Imperial College London. RTB House a primit distincția pentru cea mai bună aplicație bazată pe inteligență artificială utilizată în vânzări și marketing.

RTB House a câștigat recunoașterea juriului pentru implementarea algoritmilor de deep learning la toate nivelurile tehnologiilor de retargeting. Deep learningul este cea mai promițătoare ramură a inteligenței artificiale, iar principalul avantaj al utilizării sale în retargeting este determinarea precisă a intențiilor consumatorului. Prin urmare, pot fi oferite recomandări mai bune de produse și poate fi realizată o estimare a predispoziției unui client de a da click pe o reclamă. În final, oamenii de publicitate beneficiază de o eficiență mai mare a activităților de retargeting, precum și de un ROI mai bun.

 

,,Premiul Alconics demonstrează că tehnologia noastră este cea mai performantă pentru vânzări și marketing în e-commerce. Această realizare validează faptul că investiția în inteligență artificială a fost o idee bună. Încă de la început, ne-am concentrat pe dezvoltarea tehnologiilor și pe inteligența artificială pentru că reprezintă business core-ul nostru și cea mai promițătoare tehnologie din lume”, a declarat Daniel Surmacz, COO RTB House.

Deep learningul asigură marketing personalizat la cel mai înalt nivel. Din perspectiva oricărui om de marketing această tehnologie are un impact pozitiv asupra întregii industrii. Datorită acesteia pot fi obținute imagini clare despre potențialul de cumpărare al utilizatorului, fără să fie necesară expertiza umană. Tehnologia simplifică activitatea omului de marketing și imbunatateste experiența utilizatorului final, afișându-i acestuia reclame care conțin produse de interes.

Potrivit RTB House, algoritmii de deep learning cresc eficiența Advertisingului cu minimum 50%, comparativ cu cei bazați pe machine learning.

În 2017, RTB House a devenit dintre puținele companii din lume care și-a dezvoltat și implementat tehnologia proprie bazată 100% pe deep learning. Recent, RTB House a deschis un laborator de marketing AI, care studiază și dezvoltă soluții de ultimă generație mar-tech atât pentru publisheri, cât și pentru agenții de publicitate.

Desprepremiile Alconics

Premiile Alconics sunt unicele premii oferite de un juriu independent, care celebrează inovația în comunitatea experților în inteligență artificială. Un grup de 20 de jurați din toată lumea a analizat cu atenție proiectele intrate în concurs.

Festivitatea premiilor AIconics este organizată de AI Business și reprezintă o etapă în pregătirea pentru AI Summit London, cel mai mare eveniment de AI din lume pentru afaceri, care reunește 15.000 de delegați la ExCel între 13 și 14 iunie 2018.

+ There are no comments

Add yours

*

Acest formular vă colectează numele, e-mailul și conținutul, astfel încât să putem urmări comentariile plasate pe site. Pentru mai multe informații, consultați politica noastră de confidențialitate, unde veți primi mai multe informații despre unde, cum și de ce stocăm datele dvs.

DA, sunt de acord