HORNBACH a organizat „Școala Altfel“ – ateliere creative și lecții despre ecologie pentru elevi

HORNBACH a organizat „Școala Altfel“ – ateliere creative și lecții despre ecologie pentru elevi


Bucureşti, 24 mai 2018     În perioada 11.05-18.05, HORNBACH România, unul dintre principalii retaileri locali de materiale de construcții și grădinărit, a organizat, pentru al treilea an consecutiv, activități creative și educative, în cadrul programului „Școala Altfel“, la care au participat aproximativ 140 de copii.

Concomitent cu perioada în care în toate școlile din România se desfășoară programul „Școala Altfel“, HORNBACH a organizat pentru elevi vizite în magazine, unde cei mici au participat la ateliere creative și lecții despre ecologie.

„Considerăm că programul „Școala Altfel“ îi ajută pe cei mici să fie mai curioși, să experimenteze lucruri noi și, mai ales, să-și îmbunătățească aptitudinile. În acest sens, HORNBACH și-a propus ca în fiecare an să le ofere elevilor posibilitatea de a se familiariza cu lumea bricolajului și să-și dezvolte simțul estetic, prin realizarea propriului proiect DIY“, a declarat Mugurel-Horia Rusu, Director General al HORNBACH România.

Astfel, elevi din clase primare au luat parte la ateliere creative și tururi educative în cadrul magazinelor HORNBACH, unde le-au fost prezentate modalități de protejare a mediului înconjurător și economisire a resurselor naturale, precum și informații despre produsele disponibile în magazinele de materiale de construcții și grădinărit. Spre exemplu, copiii au avut oportunitatea să învețe despre lumea plantelor, a peștilor, dar și despre cum se obține nuanța preferată de vopsea lavabilă.

Totodată, acțiunea a avut și o componentă practică, un atelier creativ care să le dezvolte simțul estetic, imaginația și abilitățile practice. În cadrul acestuia, în funcție de vârstă, copiii au realizat, din materiale puse la dispoziție de HORNBACH, panouri de plută creative, pentru a înveseli pereții camerei, sau suporturi pentru cărți. Participarea la ateliere a fost gratuită, iar la finalul acestora cei mici au plecat acasă cu proiectul realizat.

# # #

Despre HORNBACH România

 

HORNBACH este o companie multinațională de familie, care a înregistrat în exercițiul financiar 2017/2018 (data bilanțului: 28 februarie) o creștere a cifrei de afaceri (netă) de 5,1%, la peste 4,1 miliarde euro.

Fondată în anul 1877, HORNBACH este singura companie din domeniul construcțiilor și grădinăritului care se poate mândri cu o istorie de 6 generații. În acest moment, concernul deține 158 de magazine mixte de materiale de construcții și grădinărit, în 9 țări din Europa (Germania, Austria, Olanda, Cehia, Luxemburg, Elveția, Suedia, Slovacia și România), dintre care 6 în România (București Berceni, București Militari, București Balotești, Brașov, Timișoara și Sibiu).

Conceptul comercial și gama de produse sunt orientate în întregime către sprijinirea proiectelor clienților. HORNBACH le garantează acestora prețuri mereu mici, fiind lider de piață pe acest segment. În plus, calitatea excelentă a consultanței și a serviciilor oferite au fost confirmate de nenumărate studii și teste independente.

Prin pionierat, ca de exemplu deschiderea primului magazin mixt de materiale de construcții și produse de grădinărit (1968), a primului megastore (1980) și a primului magazin de materiale de construcții cu conceptul drive-in (2003), HORNBACH își dovedește în permanență forța inovatoare. De decenii, HORNBACH este considerat un angajator de top, în acest moment având circa 18.000 de angajați care contribuie la succesul companiei.

# # #

+ There are no comments

Add yours

*

Acest formular vă colectează numele, e-mailul și conținutul, astfel încât să putem urmări comentariile plasate pe site. Pentru mai multe informații, consultați politica noastră de confidențialitate, unde veți primi mai multe informații despre unde, cum și de ce stocăm datele dvs.

DA, sunt de acord