Provocarea lansată de Beko și-a atins scopul în numai 11 zile

Provocarea lansată de Beko și-a atins scopul în numai 11 zile


Beko, unul dintre cele mai importate branduri de electrocasnice, care și-a asumat misiunea globală de prevenire a obezității infantile, a reușit să mobilizeze peste 1,000,000 de persoane din întreaga lume să își împărtășească obiceiurile alimentare sănătoase în social media. Cu peste un milion de postări #EatLikeAPro în doar 11 zile, Beko este încântat să anunțe că donațiile au atins pragul de 1,000,000 de euro.

Campania #EatLikeAPro, lansată în data de 30 aprilie a acestui an, a făcut apel la utilizatorii canalelor social media pe care i-a încurajat să-și împărtășească obiceiurile alimentare sănătoase folosind #EatLikeAPro pentru a genera donații. Fiecare postare apărută pe Twitter sau Instagram a reprezentat 1 Euro donat către UNICEF de Beko.

 

Misiunea brandului Beko este susținută de echipa FC Barcelona, care a prezentat inițiativa #EatLikeAPro pe tricourile echipei în timpul meciului El Clásico (FC Barcelona vs. Real Madrid), cel mai vizionat meci de fotbal al echipelor de club din lume.

Inițiativa globala Beko #EatLikeAPro derulată în parteneriat cu FC Barcelona și UNICEF își propune creșterea gradului de conștientizare cu privire la obezitatea infantilă, o problemă globală reală cu care ne confruntăm în prezent. Donațiile strânse până în prezent vor fi folosite pentru a oferi familiilor și școlilor primare informații, instrumente și sprijin pentru a îmbunătăți dietele, creșterea și dezvoltarea a 600.000 de copii din America Latină.

+ There are no comments

Add yours

*

Acest formular vă colectează numele, e-mailul și conținutul, astfel încât să putem urmări comentariile plasate pe site. Pentru mai multe informații, consultați politica noastră de confidențialitate, unde veți primi mai multe informații despre unde, cum și de ce stocăm datele dvs.

DA, sunt de acord