Imbracamintea de dama, mereu in prim-plan in e-commerce

Imbracamintea de dama, mereu in prim-plan in e-commerce


Pe segmentul de fashion exista in prezent in mediul online o multime de magazine pe toate nisele. Putem gasi usor inclusiv magazine cu imbracaminte si incaltaminte pentru barbati sau copii, insa cea mai densa zona este cea a e-shop-urilor ce se axeaza pe comercializarea de articole fashion de dama. De fapt, mediul online este asemanator din acest punct de vedere cu cel offline. In orice mall, cele mai multe magazine sunt dedicate genului feminin, iar cele “pentru toata familia” au oricum cele mai spatioase raioane cu produse de dama.

Asadar, in prim-plan si pe internet ai parte de pantaloni, bluze, rochii, camasi, fuste si salopete dama, caci acestea au cea mai mare cautare. Barbatii au si eu incredere in e-commerce, dar sunt mai putin interesati de aspectul vestimentar, cel putin ca varietate de modele si dorinta de a schimba zi de zi felul in care arata. Pe scurt, barbatii cumpara mai rar (cel putin pentru ei), iar femeile o fac nu atat de nevoie, ci si din placere. Este cunoscuta placerea multor femei de a merge la shopping, iar acest lucru iata ca se manifesta si in mediul online.

Este placut shoppingul pe internet? Cu siguranta, caci in prezent magazine precum mahoni.ro ofera experiente foarte complexe: varietate mare de produse, preturi prietenoase, design de website placut si uzabil, servicii in intampinarea clientului, simplitate pe linie in tot procesul de achizitie. Economisesti timp si bani si te bucuri de imbracaminte de dama cu livrare prin curier rapid, la adresa dorita.

Imbracamintea de dama este si va fi mereu in prim-plan in e-commerce, chiar si in magazinele generaliste de pe segmentul de fashion (cele care comercializeaza articole si pentru barbati, si pentru copii). Romanii sunt din ce in ce mai activi in ceea ce priveste cumparaturile online, pe tot mai multe categorii de produse. In piata de fashion online, foarte mult ajuta si obligativitatea comerciantilor de a accepta returul de produse (in anumite conditii). Clientii stiu ca au acest drept si cumpara cu incredere – daca vor intampina probleme legate de marime, potrivire sau orice altceva (chiar subiectiv), vor putea sa inlocuiasca articolele sau sa primeasca banii inapoi.

+ There are no comments

Add yours