Cartile de vizita – O eticheta in afaceri

Cartile de vizita – O eticheta in afaceri


Cartile de vizita spun foarte multe lucruri despre afacerea ta. De aceea design-ul, materialul si continutul trebuie alese cu mare grija. De asemnea poti adauga intotdeauna elemente noi pentru a o face cat mai speciala si cat mai deosibita.

Cu cat cartile de vizita sunt mai originale si creative cu atat procentul vanzarilor va creste. Vanzarile, dar si imaginea pe care compania ta incearca sau vrea sa le stabileasca sunt unele din motivele pentru care carti de vizita trebuie sa fie impecabile.

Materialele pe care se poate printa in ziua de astazi sunt foarte variate, incearca sa gasesti cel mai potrivit material pentru tine si afacerea ta. Spre exemplu daca detii un atelier de mobila, cartea ta de vizita poate fi printata pe o bucatica le lemn. Daca detii o agentie de turism, cartea ta de vizita poate semna cu cea a unui bilet de avion. Idei sunt multe, doar trebuie sa o gasesti pe cea mai potrivita.

Design-ul este si mai important, el nu trebuie sa fie foarte incarcat, dar nici prea simplu. Dar asta depinde foarte mult si de preferintele dumneavostra. Sfatul meu pastrati design-ul cat mai simplu si cat ma original. Puteti opta si pentru un design creat cu ajutorul laserului – mai multe detalii chiar pe aici: carti de vizita – Laser Cut.

Informatiile trebuie sa fie foarte clare si nu trebuie sa liseasca: numele companiei, sigla si sloganul (doar daca este cazul) companiei, numele si functia persoanei, numarul de telefon, e-mailul si adresa sediului si adresa web a companiei. Dar puteti adauga si alte informatii pe care le considerati utile, precum: id-ul de Skype sau cel de Facebook, Instagram si alte retele sociale. Precizarea acestor informatii ajuta la gasirea mult mai usor a companiei in mediul online si cresterea vizibilitatii paginilor pe aceste retele sociale.

+ There are no comments

Add yours