Experiență îmbunătățită pentru clienți prin Amadeus Altéa NDC

Experiență îmbunătățită pentru clienți prin Amadeus Altéa NDC


Finnair folosește cea mai modernă soluție Amadeus prin platforma Skyscanner

București, 28 martie 2018. Finnair a semnat un parteneriat strategic cu Amadeus pentru a susține procesul de transformare digitală a companiei aeriene, obiectivul fiind de a menține un contact cât mai strâns cu clienții săi pentru a le oferi acestora posibilitatea de a-și croi experiența de utilizator într-un mod cât mai relevant și mai personalizat posibil. Prin implementarea Amadeus Altéa NDC, compania aeriană distribuie conținut direct către instrumentele de metasearch și către agențiile de turism.

Călătorii reconfigurează modul în care sunt cumpărate și vândute călătoriile

Noua generație de consumatori este obișnuită să facă cumpărături de oriunde s-ar afla și de pe orice dispozitiv. Deciziile lor se bazează pe o comparație transparentă a opțiunilor disponibile, dorind ca achiziția lor să fie cât mai rapidă și mai simplă posibil. Adaptându-se la această tendință, instrumentele de metasearch oferă instantaneu comparații pentru o gamă largă de zboruri, afișând ruta, conexiunile, durata totală a călătoriei și prețul. Astăzi, din ce în ce mai mulți călători se bazează pe aceste instrumente pentru a lua decizii de achiziție.

Datorită Amadeus Altéa NDC, călătorii pot acum să aibă o vedere de ansamblu mai clară asupra gamei de oferte aeriene și să execute rezervările direct prin intermediul Skyscanner, unul dintre cele mai importante site-uri de metasearch din lume, iar Finnair utilizează acum soluția prin intermediul Skyscanner.

Ce aduce Altéa NDC pentru Finnair?

Amadeus Altéa NDC este cel mai nou element ce vine în completarea gamei de soluții IT pentru distribuția în timp real a tarifelor și a informațiilor auxiliare, precum și o opțiune suplimentară pentru companiile aeriene și comercianții online care doresc să implementeze fluxuri de rezervări asistate. De la implementarea programului Amadeus Altéa NDC în ianuarie 2017, Finnair poate afișa și vinde direct întreaga gamă de oferte – inclusiv zboruri și servicii auxiliare – prin fluxul de rezervare Skyscanner. Mai mult decât atât, clienții Finnair pot beneficia de Fare Families prin intermediul acestei platforme, fiind afișate informații despre diferența de preț și beneficiile upgrade-ului recomandat. În acest mod, călătorii au la dispoziție toate elementele pentru a evalua și a compara valoarea reală a unui bilet, iar odată ce au luat o decizie, pot finaliza achiziția fără a părăsi platforma Skyscanner de pe orice dispozitiv, inclusiv de pe telefoanele mobile.

Efecte imediate

De la adoptarea Amadeus Altéa NDC în ianuarie 2017, Finnair a înregistrat o tendință constantă de creștere a rezervărilor pe piețele care au implementat soluția. Compania aeriană a închis primul semestru cu o creștere de 30% a rezervărilor, în timp ce rating-ul ”click-to-book” a crescut de la 8% la 12%. Cu Amadeus ca partener IT, Finnair a reușit să deblocheze venituri suplimentare pe care le-ar fi putut obține înainte, în timp ce duce experiența de client la un nivel superior.

“Finnair crește la niveluri record. În următorii câțiva ani vom investi în toate canalele noastre principale de vânzări. Amadeus Altéa NDC adaugă încă o opțiune pentru partenerii noștri de a vinde întreaga gamă de conținut Finnair. De asemenea, API-ul NDC ne permite să lucrăm mai ușor cu micile agenții de turism“, a declarat Rogier van Enk, Vice President Distribution, Commercial Excellence & Data Science, Finnair.

+ There are no comments

Add yours