Munca intr-o biblioteca

Munca intr-o biblioteca


Munca intr-o bibioteca pare una usoara, dar implica multe actiuni si lucruri de organizat. Intr-o biblioteca mare, cartile sunt numeroase si trebuie organizate in functie de tipuri, data publicarii sau in ordinea alfabetica a scriitorilor.

Toti cei care doresc sa imprumute carti trebuie sa isi faca o fisa speciala care sa cuprinda o adeverinta de venit si anumite date personale, toate acestea pot fi centralizate pe un computer sau pot fi pastrate in stare fizica intr-un biblioraft. De asemenea ei trebuie sa trimita niste plicuri cu timbre, ca atunci cand intarzie cu cartile sa le fie livrate prin posta un avertisment, in cazut in care nu au lasat o adresa de mail.

Atata timp cat mediul de lucru este unul organizat, productivitatea la locul de munca creste la fel si starea de spirit a angajatilor. Decorul de la locul de munca are multe efecte asupra oamenilor, de aceea el trebuie sa difere in functie de gusturile acestora. Specialistii relateaza faptul ca majoritatea cititorilor sunt persoane creative si iubitoare de arta, iar in ceea ce priveste culorile preferate de acestia se regasesc argintiul, rozul, bejul si griul.

Plantele ofera si ele o stare de bine celor din incapere, de asemenea oamenii care sunt inconjurati de flori dezvolta o gandire inovativa si produc idei originale si creative. Printre cele preferate se regasesc bambusul, orhideea si  dracaena. Toate articolele de birotica se gasesc fie in magazine offline specializate, fie online la un singur click distanta.

Cand ajung intr-o biblioteca vreau sa vad o buna organizare in aceasta, sa pot gasi intr-un timp extrem de scurt ceea ce imi doresc. Atmosfera trebuie sa fie si ea una primitoare si cand spun asta ma refer atat la decor cat si la personalul de acolo.

In concluzie, ordinea intr-o biblioteca este cea care creste productivitatea si face ca mediul sa fie unul mai cald pentru cei din jur, de aceea ea trebuie mentinuta constant de catre angajati.

+ There are no comments

Add yours