Cele mai importante măsuri SEO de care trebuie să ții cont când îți lansezi un business online

Cele mai importante măsuri SEO de care trebuie să ții cont când îți lansezi un business online


Lansarea unui site cu scopul de a obține profit necesită o promovare online serioasă, indiferent dacă este vorba despre un magazin online sau despre un simplu site de prezentare. Iar asta pentru că orice business online are nevoie, în primul rând, de vizibilitate pentru a putea ajunge la publicul său țintă și pentru a reuși, mai apoi, să câștige clienți. Iar Google este primul loc în care trebuie să devină vizibil.

De ce este vizibilitatea în Google principalul obiectiv al tuturor businessurilor online?

Google oferă, în momentul de față, cele mai bune oportunități pentru dezvoltarea unei afaceri online. Statisticile arată că 93% dintre experiențele online încep prin accesarea motoarelor de căutare iar Google este motorul care deține peste 70% dintre căutările făcute la nivel mondial.

Așadar, nu este de mirare că gigantul Google este principala țintă a tuturor businessurilor online, având în vedere puterea imensă pe care acesta o are în privința oferirii vizibilității de care orice afacere are nevoie.

Asta nu înseamnă, însă, că pe Google poți deveni cunoscut peste noapte. Ba dimpotrivă, deși pare greu de crezut, promovarea în online nu este chiar cel mai simplu proces, ci necesită foarte multă răbdare și, totodată, destul de multă muncă.

După ce reușești, însă, să ajungi pe primele locuri în Google, succesul îți este garantat. Căutările pe care le fac utilizatorii în motoarele de căutare pot aduce cu peste 300% mai mult trafic decât rețelele de socializare, așadar ce poate fi mai benefic pentru afacerea ta, dacă nu o cât mai bună poziționare în cel mai mare motor de căutare din lume?

Cum poți ajunge pe primele locuri în Google?

Probabil că ai auzit de conceptul SEO, acel proces prin care care site-urile încearcă să obțină o vizibilitate cât mai bună în Google. Ei bine, SEO este un acronim pentru Search Engine Optimization, ceea ce se traduce prin optimizarea site-urilor pentru motoarele de căutare.

Cu alte cuvinte, fără optimizare SEO nu ai nicio șansă de a urca în Google, ba dimpotrivă – riști să îți îngropi, de-a dreptul, afacerea, lucru mai mult ca sigur nedorit.

Pe de altă parte, însă, condiția pe care orice business online trebuie să o îndeplinească pentru a crește în Google este să respecte regulile impuse prin cei peste 200 de factori de care algoritmii motorului de căutare țin cont atunci când poziționează un site în pagina cu rezultate.

De aceea, optimizarea SEO s-ar putea să fie nu doar dificilă, ci și riscantă pentru un necunoscător, mai ales având în vedere faptul că orice greșeală poate fi penalizată de către Google, ceea ce presupune, implicit, atragerea unui regres pentru site.

Cel mai recomandat ar fi să apelezi la serviciile SEO profesionale pe care le oferă agențiile și firmele specializate în optimizarea site-urilor, pentru a te asigura că beneficiezi de o campanie SEO corectă, care îți va aduce rezultate.

AdMarks Media, spre exemplu, este una dintre cele mai apreciate agenții SEO din București. Mai multe detalii despre ce presupune promovarea organică în Google, dar și despre prețul unei campanii SEO, găsești pe site-ul admarks.ro.

 

 

+ There are no comments

Add yours

*

Acest formular vă colectează numele, e-mailul și conținutul, astfel încât să putem urmări comentariile plasate pe site. Pentru mai multe informații, consultați politica noastră de confidențialitate, unde veți primi mai multe informații despre unde, cum și de ce stocăm datele dvs.

DA, sunt de acord