Brico Depôt România începe procesul de integrare și consolidare a portofoliului după achiziția Praktiker

Brico Depôt România începe procesul de integrare și consolidare a portofoliului după achiziția Praktiker


București, 5 februarie 2018 – Brico Depôt România, parte a Kingfisher plc, companie internațională de amenajări interioare, anunță planul de integrare și consolidare a activității operaționale pe piața din România, vizând o acoperire națională prin oferta combinată de produse disponibile offline și online.

Procesul de integrare va fi de durată și va fi implementat în mai multe etape. Prima etapă a acestui proces constă în adaptarea și optimizarea activității operaționale a portofoliului actual de magazine, cu scopul de a îmbunătăți experiența de cumpărare a clienților, inclusiv prin implementarea unor soluții IT care să susțină obiectivele de business ale companiei. Astfel, clienții își vor putea face cumpărăturile din magazine mai bine organizate, cu stocuri adaptate cererii și vor avea acces la game noi de produse. Achiziţia Praktiker continuă demersul grupului Kingfisher de a transforma piaţa de amenajare a locuinţei din România prin extinderea la nivel național.

Adela Smeu, CEO Brico Depôt România, a declarat: „Avem încredere că prin aceste schimbări vom putea satisface mai bine nevoile clienților noștri, care vor avea acces la noi game de produse Kingfisher în magazine mai bine organizate. Obiectivul nostru este ca, pe termen mediu, să facem oferta noastră disponibilă oricărui client din România, indiferent unde locuiește, atât prin rețeaua de magazine fizice, cât și printr-o platformă de vânzări online.”

Procesul de integrare Praktiker în grupul Kingfisher implică, de asemenea, optimizarea proceselor companiei pentru a obține o creștere a eficienței în viitor. În urma unei analize atente, planul de integrare include și închiderea a trei magazine Praktiker în acest an, până la sfârșitul lunii mai, respectiv Bacău, Ploiești și Focșani. Brico Depôt a prevăzut deja un plan de suport și integrare a cât mai multor angajați în rețeaua de magazine existentă.

Adela Smeu a adăugat: „Înțelegem impactul pe care această decizie îl are asupra colegilor noștri și le oferim sprijin în găsirea altor oportunități de angajare pe piața locală, dar și posibilitatea de a lucra în alte magazine Praktiker sau Brico Depôt.”

În 2016, grupul Kingfisher a lansat o nouă strategie operațională, ONE Kingfisher, în care accentul este pus pe crearea unei oferte unificate de produse pentru îmbunătăţirea locuinţei, pe valorificarea mediului digital şi pe optimizarea eficienței operaționale, în toate țările în care funcționează brandurile Kingfisher.

Brico Depôt România se aliniază astfel strategiei Kingfisher și va continua să investească în toate magazinele pentru a îmbunătăți experiența de cumpărare a clienților. Pentru clienții din România, beneficiile strategiei Kingfisher vor însemna, în primul rând, game de produse mai bune, la prețuri mai bune, în magazine mai bine organizate.

Despre Praktiker România

Praktiker este unul dintre principalii jucători de pe piața românească de bricolaj şi amenajări interioare, având 26 de magazine. În prezent, Praktiker are peste 1.600 de angajați. În 2016, vânzările Praktiker au fost de 140 de milioane de euro.

Despre Brico Depôt România

Brico Depôt are 15 magazine în România, cu o suprafață de 114.000 de metri pătrați şi 964 de angajați. Vânzările Brico Depôt România au însumat 144 de milioane de euro în 2016.

Pentru mai multe informații, vă rugăm să accesați: http://www.bricoDepôt.ro și pagina de Facebook Brico Depôt România.

Despre Kingfisher

Kingfisher plc este o companie internațională de bricolaj şi amenajări interioare, cu aproape 1.200 de magazine în 10 țări din Europa și Rusia, susținută de o echipă de 77.000 de colegi. Ne desfăşurăm activitatea sub patru branduri de retail – B & Q, Castorama, Brico Dépôt și Screwfix. Oferim produse și servicii DIY și de amenajări interioare pentru aproape șase milioane de clienți care fac cumpărături în magazinele noastre şi prin intermediul canalelor noastre online, în fiecare săptămână. Clienții noștri sunt reprezentaţi de toate persoanele care doresc să-și îmbunătățească locuința, precum și de experții și de profesioniștii din domeniu care îi ajută.

Credem că toată lumea ar trebui să aibă o casă în care să se simtă bine, prin urmare obiectivul nostru este ca activitatea de reamenajare a locuinţei să fie accesibilă tuturor.

În anul încheiat la 31 ianuarie 2017, Kingfisher a raportat vânzări în valoare de aproximativ 11,2 miliarde de lire sterline, cu un profit subiacent înainte de impozitare de 787 de milioane de lire sterline. www.kingfisher.com

+ There are no comments

Add yours