Gimnastica Masculina Cu Inele

Gimnastica Masculina Cu Inele


Exista numeroase aparate si accesorii gimnastica care au o serie de avantaje in vederea modelarii corpului uman. Unele din acestea le reprezinta bine cunoascutele Inele de gimnastica care sunt de un mare ajutor in intarirea majoritatii muschilor corpului. Dezvoltare maxima a muschilor intr-un timp minim – acesta este rezultatul antrenamentelor la inelele pentru gimnastica. Tractiunile si flotarile cu ajutorul inelelor sunt de 15 ori mai grele decat toate aceste exercitii efectuate la bara fixa sau la paralele.
Aceste accesorii se pot folosi atat in gimnastica feminina, cat si in gimnastica masculina, fiind posibile diverse exercitii pentru dezvoltarea musculaturii corpului,in vederea  imbunatatirii coordonarii miscarilor si stabilitatii. Doar cateva minute de exercitii gimnastica cu ajutorul inelelor pot avea  rezultate mai rapide decat orice alte exercitii la sala.

Iata trei exercitii ce pot fi efectuate cu ajutorul inelelor:


Exercitiul 1 – tehnica de efectuare:

–  Atarnand de inele, indoiti bratele de la coate si orientati palmele spre corp. In felul acesta veti efectua tractiunea putin mai usor. Ridicati-va sus, apropiti coatele de corp si mentineti inelele paralel unul fata de celalalt.
– In momentul in care muschii pectorali ajung la nivelul inelelor, indreptati incheieturile mainilor, iesind in pozitia pentru flotari, la fel ca la paralele. Aplecati putin corpul si plasati coatele sub un unghi confortabil.
– Incordati muschii abdominali si mentinand echilibrul, ridicati-va sus indreptind complet bratele – acesta este punctul final al exercitiului. In pozitia de sus intindeti putin picioarele in fata pentru a va mentine echilibrul mai usor. Reveniti, lent, la pozitia initiala si repetati.

Cu cat sunt mai indepartate inelele, cu atat este mai greu sa efectuati acest exercitiu. Tineti inelele cat mai aproape de corp pe tot parcursul exercitiului. In comparatie cu tractiunile si flotarile simple, exercitiile la inele incordeaza mai puternic muschii antebratelor. Pentru inceput efectuati 3 seturi a cate 3 repetari. Daca observati ca efectuati cu usurinta aceste seturi, treceti la urmatorul nivel efectuand 3 seturi a cate 12 repetari dupa care puteti folosi si greutati suplimetare incepand de la 5 kg si adaugand treptat cate 1 kg.

Exercitiul 2 – tehnica de efectuare:

–  Ancoreaza inelele de gimnastica de un obiect sau o bara suficient de inalte.

– Apuca inele cu cate o mana, si aseaza-te in pozitie de flotare, ca pentru flotarile din inclinat. Trebuie sa fii sprijinit in bratele extinse si varfurile degetelor de la picioare.

– Coboara prin flexarea coatelor, mentinand trunchiul drept si rigid.

– Continua sa cobori pana ce coatele formeaza un unghi de 90º. Impinge-te in brate pentru a te ridica la pozitia de plecare. Repeta.

Exercitiul 3 – tehnica de efectuare:

–   Apuca inelele cu o palmele orientate una spre cealalta; palmele trebuie sa fie pozitionate deasupra inelelor. Incepi prin a face o tractiune, tragand coatele pe langa corp.

–  Dupa ce te-ai ridicat, muta inelele langa subtiori, prin a le roti si aduce in fata umerilor, permitand coatelor sa se duca in spate. Astfel ajungi in pozitia pentru a face flotarea la paralele.

–  Tinand corpul drept prin incordarea muschilor, extinde coatele si ridica-te.

–  Coboara cu grija la pozitia de start si repeta.

Pentru comenzi de inele in vederea executarii acestor tipuri de exercitii, vizualizati site-ul inSPORTline unde veti gasi o gama variata de modele dintre care sa va puteati alege produsul care este pe placul dumneavoatra.

+ There are no comments

Add yours