Modalitati prin care un site se poate promova

Modalitati prin care un site se poate promova


In prezent, chiar daca principala ta activitate se desfasoara in offline, daca nu esti prezent si pe internet ai o mare problema.

Iata de ce ar trebuie sa cunosti macar cateva modalitati prin care un site se poate promova.

Cum in cazul magazinelor clasice promovarea era destul de costisitoare si doar cei mai mari jucatori de pe diferitele nise si-o puteau permite, in timp ce micii comercianti supravietuiau de pe o zi pe alta, de cand internetul este accesibil aproape tuturor romanilor lucrurile s-au schimbat extrem de mult în aceasta privinta.

Publicitatea in mediul online nu doar ca este mult mai ieftina decat aceea de tip clasic, dar poate ajunge exact la segmentele de clienti dorite de comercianti.

Exista numeroase metode prin care in prezent se poate promova un site de business, acesta poate ca sa devina vizibil pentru clientii ce vor sa cumpere anumite produse sau servicii.

Iata doar cateva dintre aceste metode:

1) Optimizarea cu ajutorul cuvintelor cheie care permite celui mai popular motor de cautare, Google, ca sa faca publicitate indirecta (gratuita) sau directa (platita), site-ului respectiv.

2) Campanii platite.
Indiferent ca este vorba de a cumpara spatiu publicitar pe alte site-uri legate de afacerea respectiva, pe blogurile de nisa sau generaliste pentru postari de avertoriale sau afisarea unor bannere, oricum  campaniile online vor fi mai ieftine decat o reclama platita tv sau dintr-o publicatie (ziar, revista) pe hartie.

Campaniile AdWords – cumpararea de cuvinte cheie pentru ca Google sa afiseze site-ul respectiv pe prima pagina in cautarile internautilor, sunt cele mai utilizate.

3) Campanii prin e-mail prin care sa anuntati destinatarii despre deschiderea unui nou site sau lansarea unui produs/serviciu, despre diverse oferte speciale.

4) Integrarea site-ului in semnatura prin email, precum si pe retelele sociale la profil.

5) Postarea adresei site-ului in brosuri, ghiduri, carti de vizita, instructiuni.

6) Inscrierea pe retelele sociale (Facebook, Instagram, Twitter, YouTube etc.).

7) Promovarea prin newsletter.

In prezent este un vacarm asurzitor in comertul online, de aceea este nevoie mai mult ca oricand de o diferentiere cat mai buna.

Nu e simplu, mai ales daca esti nou sau ai decis ca a venit vremea sa te reinventezi ca afacere, sa ajungi la sufletul oamenilor, ca brandul tau sa devina recognoscibil pe net.

Google schimba continuu algoritmii, asa incat poti avea surpriza ca iei o penalizare fix in momentul in care te astepti mai putin si ajungi pe un loc lipsit de vizibilitate din online, iar utilizatorii, precum s-a stabilit stiintific, in proportie de 80% nu trec de prima pagina a cautarilor. Asadar, daca nu esti in primii zece la rezultate, nu existi.

Instrumentele de promovare pe net sunt si ele tot mai complete si complexe, de aceea este nevoie de specialisti care sa se ocupe cu profesionalism,permanent, de site-ul tau la care mai nou este bine ca sa anexezi si un blog plin de postari cu un continut valoros, pentru ca sa ramai acolo, printre primii, pe nisa in care activezi.

Este bine sa apelezi la ei initial pentru un audit pentru ca in urma acestuia website-ul tau de business sa primeasca un diagnostic corect si sa se actioneze ulterior eficient pe remedierea eventualelor probleme, dar si pentru obtinerea unei vizibilitati cat mai mari in online care sa creasca rata de conversie de catre specialistii in optimizare digitala.

+ There are no comments

Add yours