Liviu Teodorescu lanseaza single-ul “Asa e ea #DULCE”

Liviu Teodorescu lanseaza single-ul “Asa e ea #DULCE”


Liviu Teodorescu, cea mai buna voce masculina din Romania, lanseaza single-ul “Asa e ea #DULCE”, impreuna cu videoclipul oficial.

Liviu Teodorescu – “Asa e ea #DULCE”:

Scrisa si compusa de catre Liviu Teodorescu in propriul sau studio, LiTE Music, piesa “Asa e ea #Dulce” evidentiaza o poveste incarcata de mister din perspectiva barbatului care ajunge sa fie prins in jocul vicios al femeii.

“<<Asa e ea #DULCE>> nu e doar un nou videoclip, este un progres pentru mine. Am compus piesa in studioul meu, insa la productie m-au ajutat Serban Cazan si Florin Boka de la Hahaha Production. Sunt foarte entuziasmat de cum a iesit totul.”, a spus Liviu.

Videoclipul single-ului “Asa e ea #DULCE” este un concept #W, iar regia este a lui Criss Blaziny. Alaturi de Liviu Teodorescu, personajul principal feminin este interpretat de frumoasa Marisa Paloma, castigatoarea sezonului 2 a emisiunii “Bravo, ai stil”. Frumoasa vloggerita a intrat in pielea unei sirene misterioase.

Videoclipul “Asa e ea #Dulce” continua seria proiectelor in care Liviu filmeaza alaturi de unele dintre cele mai frumoase vloggerite din Romania, cum s-a intamplat si la “Cine m-a pus” – Sinziana Negru, “Fanele” – Laura Giurcanu si “Obsesie” – Christina Ich.

Ii multumesc Marisei ca a acceptat propunerea de a aparea in clipul meu, a fost super tare pe set si suntem cu totii mega incantati de cum a iesit totul. Am muncit mult, am indurat frig cat cuprinde, dar a meritat tot efortul.”, a completat Liviu.

Artist si compozitor, Liviu Teodorescu a ajuns cunoscut publicului in urma participarii la concursul de talente “Vocea Romaniei”. De atunci a lansat numeroase hit-uri si are propriul studio muzical, LiTE Music. “Gelos”, “Esti Piesa”, “Tarziu” sunt doar cateva dintre piesele care au strans milioane de vizualizari pe YouTube.

Recordul absolut de vizualizari l-a doborat cu piesa “Fanele” in colaborare cu Dorian Popa si Laura Giurcanu, reusind sa stranga peste 35 de milioane de vizualizari.

Single-ul anterior, “Obeseie”, este una dintre cele mai difuzate piese de pe radiourile de la noi si a stat in tendintele YouTube timp de trei saptamani.

+ There are no comments

Add yours

*

Acest formular vă colectează numele, e-mailul și conținutul, astfel încât să putem urmări comentariile plasate pe site. Pentru mai multe informații, consultați politica noastră de confidențialitate, unde veți primi mai multe informații despre unde, cum și de ce stocăm datele dvs.

DA, sunt de acord