Carrefour Romania participă la prima ediție a Forumului Tradițiilor Creative  la Muzeul Național al Țăranului Român

Carrefour Romania participă la prima ediție a Forumului Tradițiilor Creative la Muzeul Național al Țăranului Român


Carrefour România participă la prima ediție a Forumului Tradițiilor Creative, desfășurat în perioada 6-10 septembrie, la Muzeul Național al Tăranului Român, un eveniment care își propune sa aducă în același loc meșteșugari, meșteri populari, mici întreprinzători și entități care au o abordare creativă a moștenirilor culturale și care, împreună, pot valorifica și revitaliza meseriile tradiționale românești.

În cadrul acestui târg, Carrefour Romania va participa cu proiectul Cooperativa Agricolă Carrefour Vărăști, prin care își propune să exemplifice modul în care produsele auntentice românești, fie ele legume, pot ajunge mai repede și mai usor din pământ pe rafturile marilor magazine și, ulterior, în coșul clientului dornic de gusturile legumelor de odinioara.

Azi, 8 septembrie, participanții la eveniment se vor putea bucura de degustari cu produse proaspete de la Cooperativa Agricola Carrefour Varaști și vor putea lua parte la o intervenție a unui reprezentant Carrefour în cadrul Mesei Rotunde care va dezbate oportunități de finanțare și piețe de desfacere, începând cu ora 18:00, la Muzeul Național al Țăranului Român.

“Ne bucurăm să luam parte la acest eveniment care promovează tradițiilor ca sursă de inspirație care vine din trecut, dar și ca resursă culturală și economică orientată spre viitor. Astfel, Forumul Tradițiilor Creative este un eveniment care ne permite să ducem mai departe tradiția de zeci de ani a familiilor din zona Vărăști – aceea de a cultiva, îngriji și recolta cu pricepere și dăruire legume cu gust autentic românesc, spune Andreea Mihai, Director de Marketing&Comunicare, PR&Solidaritate, Dimanica Comerciala&Pricing Carrefour Romania.

Forumul Tradițiilor Creative, susținut de Carrefour și Cooperativa Agricolă Carrefour Văraști, este un spaţiu deschis, o platformă pentru înţelegerea şi transferul de cunoştinţe în domeniul tradiţiilor creative, care valorifică specificul local sau revitalizează meserii tradiţionale.

Despre Carrefour
Cu peste 10.100 de magazine în 34 de țări, Grupul Carrefour este al doilea retailer mondial și numărul unu în Europa. De peste 50 de ani, Carrefour este un partener pentru viața de zi cu zi. În fiecare zi, acesta primește în magazinele sale peste 10 milioane de clienți din lumea întreagă, oferindu-le o gamă largă de produse și servicii la prețuri echitabile. În România, Grupul Carrefour numără 300 de magazine dintre care 32 hipermarketuri ‘Carrefour’, 210 supermarketuri ‘Market’, 42 magazine de proximitate ‘Express’, 10 magazine de proximitate ‘Contact’, un magazin de comerț online: www.carrefour-online.ro și 6magazine Billa.

+ There are no comments

Add yours