Blugento: extinderea portofoliului de produse către clienţii din afara ţării aduce vânzări mai mari cu 15 – 20% pentru magazinele online

Blugento: extinderea portofoliului de produse către clienţii din afara ţării aduce vânzări mai mari cu 15 – 20% pentru magazinele online


• Nivelul de încredere al consumatorilor pentru achiziţiile online din alte state membre UE a crescut cu 21 de puncte procentuale în ultimul an
• Cele mai căutate produse în procesul de achiziţie cross-border sunt electronicele şi cele din gama fashion

Tot mai mulţi consumatori din Uniunea Europeană fac cumpărături online, iar încrederea lor în comerţul electronic a crescut, în special în ceea ce priveşte achiziţiile online din alte state membre UE, anunţă Blugento, companie clujeană specializată în furnizarea de soluţii de ecommerce bazate pe platforma Magento, citând un raport al Comisiei Europene .

Potrivit raportului, în ultimii zece ani, aproape că s-a dublat numărul celor care fac achiziţii online la nivel european. Astfel, de la 29,7% din totalul consumatorilor, în 2007, procentul celor care cumpără online a urcat, în prezent, la 55%. Nivelul de încredere al consumatorilor a crescut cu 12 puncte procentuale în cazul achiziţiilor de la comercianţii cu amănuntul situaţi în aceeaşi ţară şi cu 21 de puncte procentuale în cazul achiziţiilor din alte state membre ale Uniunii Europene.

„Vedem şi în România o creştere a încrederii în comerţul electronic şi un context favorabil de extindere a afacerilor dincolo de graniţele ţării. Am primit în ultima perioadă mai multe solicitări din partea clienţilor noştri de a integra în platformă şi servicii de curierat care să permită livrarea produselor în afara României”, spune Sandu Băbăşan, CEO Blugento, adăugând că o astfel de decizie generează şi o creştere mai rapidă a vânzărilor. „Doar prin extinderea portofoiului de produse şi către clienţi din afara ţării, magazinele online îşi pot creşte vânzările, în medie, cu până la 15 – 20%. Evident că procentul poate fi mai mare în măsura în care magazinele online vor alege să investească în promovare, în localizarea magazinului etc.”.

În acest context, Blugento anunţă parteneriatul cu DPD România, unul dintre cei mai importanți jucători de pe piața locală de coletărie și curierat expres, permiţând astfel companiilor să îşi extindă afacerea şi la nivel internaţional.

Acordul se înscrie în strategia Blugento de extindere a portofoliului de servicii şi soluţii de integrare. Prin noul parteneriat , companiile care apelează la serviciile Blugento beneficiază, pe lângă soluţiile de ecommerce specifice platformei, şi de servicii de curierat de calitate şi pot face expedieri de produse în Bulgaria şi Ungaria la preţuri preferenţiale.

Totodată, clienţii beneficiază de integrarea gratuită a Modulului de curierat DPD, care le dă posibilitatea generării AWB-urilor direct din magazinul Blugento.

Parteneriatul are loc în contextul în care piaţa de comerţ electronic din România a înregistrat în 2016 cea mai mare creştere din Europa (38%), depăşind pentru prima oară pragul de 2 miliarde de euro, având un avans mai mult decât dublu faţă de media europeană, de 15%, potrivit unui studiu al organizaţiei Ecommerce Europe .

Contextul este unul favorabil şi la nivel regional, întrucât piaţa de comerţ online avansează mult mai rapid faţă de restul Europei, ţările din Europa Centrală şi de Est obţinând cele mai mari creşteri ale vânzărilor online în 2016 (comerțul electronic în Slovacia și Estonia a crescut cu 35%, Ucraina a înregistrat o creștere de 31%, iar în Polonia și Bulgaria vânzările s-au majorat cu 25%).

La nivel european, cele mai căutate produse în procesul de achiziţie cross-border sunt
electronicele şi cele din gama fashion, urmate de cosmetice şi produse de înfrumuseţare, de îngrijire a animalelor, cele din categoria food & beverage şi produsele sportive.

***
Despre Blugento
Blugento este o companie clujeană, specializată în furnizarea de soluţii de ecommerce bazate pe platforma Magento, cea mai populară platformă de comerţ electronic din întreaga lume. Implementarea platformei Blugento permite construirea unui magazin online de la zero, într-o singură zi, clienţii având acces la toate funcţionalităţile oferite de platforma Magento, adaptate la piaţa din România din punct de vedere fiscal şi legislativ. Blugento are în prezent peste 200 de clienţi şi oferă o gamă completă de servicii de ecommerce, necesare succesului unui magazin online: infrastructură tehnică, hosting, update-uri de securitate, integrare cu servicii de marketing, SEO și alte servicii conexe comerțului online.
Pentru informații suplimentare puteţi accesa pagina www.blugento.ro

+ There are no comments

Add yours