Review smartwatch Mio MiVia Run 350

Review smartwatch Mio MiVia Run 350


Smartwatch-ul Mio MiVia Run 350 este ultima inovatie a celor de la MiTAC in materie de solutii pentru mentinerea unui stil de viata sanatos combinat cu utilitatile oferite de un ceas inteligent normal. Acest ceas este dotat cu GPS si un monitor pentru ritmul cardiac integrat. Cel mai notabil este modul antrenor care include numeroase programe pentru monitorizarea activitatilor zilnice pe care le dezvoltam si a semnelor vitale pentru a putea sti cat de activi suntem si cat de sanatos este stilul nostru de viata.

MiVia_Run350_Black

Design-ul acestui ceas este atractiv si foarte placut ingloband functiile unui smartwatch in forma unui ceas obisnuit care ii confera mai multa eleganta in orice situatie. Ceasul este de culoare neagra iar cureaua de culoare portocalie, o combinatie deloc rea care il va scoate in evidenta cu siguranta. Ceasul este dotat cu 4 butoane, cate 2 pe fiecare parte a acestuia pentru meniuri si navigarea in acestea.
La prima utilizare a acestui ceas, programul de training ruleaza pentru 20 de minute, timp in care va realiza colectarea de date si realizarea unui program de fitness zilnic astfel incat sa putem incepe un stil de viata activ si mai sanatos, specific fiecarei persoane. Meniurile sunt foarte simple si usor de utilizat de oricine butoanele avand functii de navigare in aceste meniuri si de selectare a functiilor existenta precum setarea programelor de training si pornirea acestora.
O data cu inceputul programului de antrenament senzorii pornesc in mod automat si incep sa masoare valorile precum pasii facuti, ritmul cardiac, pulsul, cantitatile de oxigen inspirat si alti parametrii esentiali. Aceste valori sunt calibrate dupa 30 de secunde de alergare usoara.
Ca si smartwatch, Mio MiVia contine toate functiile si programele pe care le putem gasi la orice alt smartwath normal precum si posibilitatea conectarii la telefon si la aplicatiile de pe acesta putand realiza apeluri sau sa navigam pe aplicatiile de Facebook, Twitter sau WhatsApp.

În timpul antrenamentelor, setate pe distanță, timp, interval sau ritm, ecranul dispozitivului va indica zona cardiacă în care este efectuat efortul fizic:

  • Moderată (între 50% – 60% din limita superioară a ritmului cardiac propriu) – rămânerea în această zonă va conduce la reducerea nivelului colesterolului și grăsimii corporale în timp. Zona este specifică mersului normal și rapid
  • Ardere grăsime (60% – 70%) – zona este specifică antrenamentului de tip jogging, contribuie la consumarea unui număr mare de calorii și ajută la arderea grăsimilor
  • Aerobică (70% – 80%) – odată ajunsă la acest nivel al ritmului cardiac, o persoană își crește anduranța și starea de sănătate la nivelul întregului organism
  • Anaerobică (80% – 90%) – acest tip de efort privează mușchii de o parte din cantitatea uzuală de oxigen și oferă cele mai rapide rezultate, deși nu poate fi susținut mai mult de o oră în cadrul unui singur antrenament
  • Efort Maxim (între 90% – 100% din limita superioară a ritmului cardiac) – zona este activată de alergarea la viteză maximă și este specifică antrenamentelor pe intervale; nu poate fi susținută mai mult de câteva minute odată

+ There are no comments

Add yours