Franciza Brewtiful atrage clienti in magazinele fizice sau in institutii bancare

Franciza Brewtiful atrage clienti in magazinele fizice sau in institutii bancare


De la o vreme, cei mai multi dintre noi obisnuim sa facem cumparaturi online si sa ignoram ofertele magazinelor fizice. Atunci cand mergem la banca plecam imediat dupa ce platim factura sau rata unui imprumut, fara sa ne interesam de alte servicii oferite de institutia respectiva. Internetul a schimbat modul in care interactionam atat cu bancile, cat si cu magazinele fizice.

Eu unul, recunosc ca fac majoritatea cumparaturilor online, pentru ca gasesc astfel mai rapid produsul dorit. La banca ajung foarte rar, deoarece folosesc serviciile de internet banking.
Astazi insa, am aflat despre o franciza datorita careia legaturile dintre clienti si magazinele fizice sau banci vor deveni mult mai stranse. Oamenii vor calca mai des pragul magazinelor offline si al institutiilor bancare care vor apela la franciza Brewtiful.

Ce este Brewtiful?
Un bar cu suprafata de 4-5 mp, care poate fi amplasat in interiorul unui alt spatiu comercial (magazin de electronice, de haine sau de carti), unei banci sau unui magazin de produse HoReCa. Eu m-am bucurat de doua ori de cafeaua servita in barurile Brewtiful, cu ocazia Internet&Mobile World 2016 si Bucharest Technology Week 2017.
La standul celui mai mare retailer de tehnologie din Romania, QuickMobile, am avut ocazia sa consum cafea de specialitate de la Brewtiful Cafe.

In prezent, va puteti bucura de cafeaua de specialitate de la Brewtiful in 4 magazine QuickMobile din Baia Mare, Cluj-Napoca, Timisoara si Constanta. Am aflat ca in curand franciza va ajunge si in Iași si Bucuresti, in colaborare cu un nou retailer.

Cum vine Brewtiful in ajutorul magazinelor fizice si a bancilor?
Dupa cum spuneam la inceputul articolului, clientii magazinelor fizice si ai bancilor petrec, datorita dezvoltarii magazinelor online si a solutiilor de online banking, din ce in ce mai putin timp in interiorul acestora si din ce in ce mai mult timp online.
Brewtiful este o solutie excelenta, de exemplu, pentru o instutitie bancara. Clientii nu stiu de cate produse bancare pot beneficia deoarece timpul pe care il petrec in interiorul bancii este foarte scurt. Daca insa ar avea ocazia sa consume o cafea proaspata in timp ce asteapta la coada, ar fi mai interesati sa discute cu personalul de la ghiseu sau cu alti clienti, ar deveni mai sociabili. Practic, banca care ar gazdui franciza Brewtiful ar deveni locul in care clientul si-ar bea cafeaua aproape in fiecare dimineata, ar lega prietenii si ar deveni mult mai interesat si de alte servicii de care nu s-a bucurat pana in acel moment (credite, imprumuturi sau carduri).
La fel, in interiorul unui magazin de electronice, clientul ar pune mai multe intrebari vanzatorilor si ar afla mai multe detalii despre produsele puse la vanzare. Clientul care consuma cafea in timp ce discuta cu un consultant de vanzari este mult mai receptiv si asimileaza mult mai repede informatia.

O banca sau un magazin fizic care gazduiesc o franciza Brewtiful isi pot fideliza clientii si pot castiga altii noi.
Franciza Brewtiful contribuie la formarea de comunitati in jurul unui retailer sau a unei institutii bancare.

De ce este cafeaua Brewtiful deosebita?
Cand spui Brewtiful spui cafea de specialitate (sub 10% din productia mondiala de cafea este de specialitate). Cafea de specialitate se alege bob cu bob, are un traseu care poate fi urmarit cu usurinta si se consuma numai in urmatoarele 30 de zile. Personal, am ramas impresionat de gustul acestei cafele: e dulce, cu toate ca nu contine zahar.

Cat costa deschiderea unei francize Brewtiful?
Magazinul offline care gazduieste o franciza Brewtiful nu plateste niciun ban, ci doar francizorul, care opereaza Brewtiful Specialty Coffee-Retail-in-Retail. Francizorul este o persoana juridica diferita de magazinul care gazduieste barul. Francizorul plateste o suma de aproximativ 35000 Euro.
Investiția difera in functie de locatie si de retailerul care gazduieste franciza.

Ce acopera acest buget? Echipamentele, taxa de intrare în franciza, softul de gestiune, trainingul de specialitate pentru barista si evaluarile ulterioare ale acestuia.
Un lucru foarte important, de care trebuie sa tina cont atat retailerii, cat si francizorii este faptul ca nu trebuie sa plateasca chirie! In fiecare luna, francizorul trebuie sa plateasca celor de la Brewtiful un procent de 10% din vanzarile obtinute in acea perioada.

Cea mai buna dovada a faptului ca Brewtiful este o franciza profitabila e reprezentata de cresterea vanzarilor cu peste 30% pe parcursul unui an in magazinele QuickMobile care gazduiesc franciza.
O franciza Brewtiful are potențialul de a aduce incasari totale intre 150.000 si 200.000 de Euro pe an, in functie de locatie.

1 comment

Add yours

+ Leave a Comment