Castiga o invitatie de tip 3-day-pass la GPeC Summit 2017, cel mai important eveniment de e-commerce din Romania!

Castiga o invitatie de tip 3-day-pass la GPeC Summit 2017, cel mai important eveniment de e-commerce din Romania!


Update: Castigatorul invitatiei este: George Dobritoiu cu comentariul:
In comerțul online lucrurile evoluează cu o viteză uimitoare. Inovatiile din domeniu, comportamentul consumatorilor precum și apariția competitorilor, te obliga sa fi mereu la zi cu informațiile și sa încerci sa integrezi lucrurile bune din afara la afacerea ta. Gpec-ul a devenit km 0 al ecommerce-ului românesc. A nu participa la eveniment este echivalent cu oferirea unei șanse competitorilor de a prelua din cota de piață.

Ofer cititorilor Blogatu.ro o invitatie de tip 3-day-pass la GPeC Summit 2017, cel mai important eveniment de e-commerce din Romania, care se va desfasura in zilele de 16-17-18 Mai, la Bucuresti.

Ce trebuie sa faci pentru a castiga invitatia:
Posteaza pana marti, 9 Mai, la ora 23:59, intr-un comentariu, motivele pentru care vrei sa participi la GPeC Summit 2017. Cu cat este mai interesant comentariul tau, cu atat ai mai multe sanse de castig. Castigatorul invitatiei va fi anuntat miercuri, 10 Mai.

Ce trebuie sa stii despre GPeC Summit 2017:

GPeC SUMMIT – cel mai important eveniment de E-Commerce din Europa Centrala si de Est – se va desfasura la Bucuresti, pe 16-17-18 Mai 2017. Pana pe 7 Mai este valabila oferta Early-Bird care asigura preturi reduse pentru biletele de acces, respectiv 119 euro in loc de 159 euro pentru toate cele trei zile de eveniment. Inscrierile se fac online, pe website-ul GPeC.

Peste 30 de speakeri de top romani si internationali
Pe scena GPeC SUMMIT vor urca peste 30 de speakeri exceptionali – romani si de peste hotare – toti fiind practicieni si unii dintre cei mai buni specialisti in E-Commerce, Mobile si Marketing Online.
Zappos.com, gigantul retailer online de fashion la nivel mondial detinut de Amazon, vorbeste pentru prima data in Romania la GPeC prin persoana lui Rob Siefker (directorul echipei de Customer Loyalty), Zappos fiind renumit pentru client service-ul excelent si atentia deosebita la fericirea si loializarea clientilor.

Alaturi de Zappos, vor mai urca pe scena Tomi Ahonen (considerat de prestigioasa revista Forbes drept Expertul nr. 1 in Mobile la nivel mondial) si Karl Gilis (unul dintre cei mai influenti specialisti in optimizarea ratei de conversie pe plan international).
Speakerilor internationali li se alatura si Erkan Soy, directorul pentru Europa Centrala si de Est al Criteo – una dintre cele mai mari companii de Performance Marketing din lume.

Pe langa speakerii internationali, numele sonore ale industriei online autohtone vor fi prezente pe scena GPeC SUMMIT: Elisabeta Moraru (Google Romania), Valentin Radu (Omniconvert), Alexandru Lapusan (Zitec), Anabela Luca (adLemonade), Antonio Eram (mobilPay), Marius Costin (PayU), Sorin Sfetcu (iProspect), Liviu Taloi (Ecompedia), Matei Psatta (Vola), Mugur Frunzetti (Retargeting), Andrei Canda (iSense Solutions), Dan Virtopeanu (Breeze Mobile) – sunt doar cativa dintre speakerii care vor impartasi cu audienta cele mai noi informatii din domeniu, livrand continut premium si direct aplicabil pentru magazinele online.
Lista detaliata a speakerilor la GPeC SUMMIT 16-17-18 Mai poate fi consultata pe website-ul evenimentului.

17 Comments

Add yours
  1. 1
    Johnie

    Hello,

    Vreau sa merg la GPEC pentru ca mi se pare un eveniment de top in industria comertului online din Romania. Adica, unde altundeva mai poti face networking la acest nivel? See..nowhere.

    Vreau sa aflu despre retargeting, cresterea lifetime value si alte aspecte legtate de advertising.

  2. 2
    Andree

    Gpec aduna, fara indoiala, profesionistii din domeniul ecommerce. Si cum aceasta industrie este atat de dinamica, fiecare zi este o provocare pentru a rezista in online dar si pentru a dezvolta mai departe sectorul. Imi doresc sa particip la Gpec pentru know how, pentru a vedea “the big picture”. Eu ma ocup de un magazin online relativ mic (aproximativ 250 de produse) si experienta unui eveniment de asemenea amploare m-ar ajuta sa inteleg cum sa reusesc sa optimizez rata de conversie. De la un landing page pana la un check out simplu sau dinamic. Imi doresc sa particip si pentru a afla cum sa interpretez mai bine cifrele, sa corelez indicatorii si mai ales sa inteleg comportamentul unui consumator.
    Mai vreau sa vin la Gpec Summit si pentru a cunoaste alte magazine online. Cred ca parteneriatele strategice intre magazine online complementare sunt o oportunitate de exploatat.
    In plus, desi mediul online este plin de cursuri si firme de consultanta pe zona de online, la Gpec sunt doar cei care au ceva cu greutate de spus in domeniu si care pot veni cu raspunsuri reale si nu inventate.

  3. 3
    Daniel

    Sunt pasionat si am si un mic site . Avantajul de a fi pasionat se cam transforma in dezavantaj deoarece nu fac mai nimic din ceea ce vad ca se vorbeste in lumea marketing-ului digital. Mi-ar face placere sa particip si cred ca m-ar ajuta mult.

  4. 4
    Cristina

    Planul meu de afaceri presupune lansarea siteului pe data de 20 august. Imi doresc sa raman in grafic si pana atunci sa pun la punct ultimele strategii- sunt convinsa ca best practice-urile si workshop-urile de la Gpec ma vor ajuta in desfasurarea proiectului.

  5. 5
    Narcis

    Buna!
    Imi doresc sa particip la GPeC Summit 2017 pentru a ma pune la curent cu noile tendinte, pentru a asculta speakeri cu mare experienta pe zona e E-Commerce si Marketing Online, pentru a putea schimba pareri cu alti jucatori din piata de comert online, ce probleme au intampinat si cum le-au rezolvat.
    Bineinteles, ca si pentru prajiturile de la coffe-break 🙂
    Spor in toate!

  6. 6
    George Dobritoiu

    In comerțul online lucrurile evoluează cu o viteză uimitoare. Inovatiile din domeniu, comportamentul consumatorilor precum și apariția competitorilor, te obliga sa fi mereu la zi cu informațiile și sa încerci sa integrezi lucrurile bune din afara la afacerea ta. Gpec-ul a devenit km 0 al ecommerce-ului românesc. A nu participa la eveniment este echivalent cu oferirea unei șanse competitorilor de a prelua din cota de piață.

  7. 7
    Alex

    Salut,
    Imi doresc sa particip pentru ca vin mai multi speakeri pe care ii vanez de multa vreme (business-wise:), si pentru ca incerc sa construiesc un serviciu pentru o “nisa” de e-commerce, iar GpeC-ul este exact mediul potrivit pentru a finisa designul. Prezentarile speakerilor si reactiile salii ar trebui sa imi dea cateva insighturi foarte bune despre trendurile din piata si nevoile acesteia, iar speakerii impreuna cu publicul o baza foarte buna de explorare si de generare de leaduri.
    Si mai vreau sa particip si pentru ca am tot ratat editiile trecute, iar la anul vreau sa ma numar printre speakeri, si pentru asta, din nou, e nevoie de explorare. Nu ma intereseaza prajiturile ca pe Narcis, sunt la dieta :))

  8. 8
    Anca I

    Pentru ca sunt de curand pe pozitia de responsabil marketing la o firma si tare mi-ar fi de folos informatiile despre comertul si marketingul online.

  9. 9
    Roxana Stratica

    Buna! Vreau sa particip pentru a afla tips&tricks de la Rob Siefker legate de modul in care incorporezi loializarea clientilor in strategia overall de marketing. SI pentru ca, in general, niciodata nu e suficient ce stii deja 🙂

  10. 10
    Cristiana Deca

    Am asteptari mari de la summit-ul GPeC. Vreau sa livreze aceeasi valoare cu care sunt obisnuiti participantii si mai ales sa plec de acolo cu capul plin de informatii utile. Pe scurt brainstorming la nivel inalt.

  11. 11
    Remus

    De ce?

    Pe lângă faptul că or să fie prezenți experți de renume la eveniment – fapt ce singur ar trebui să fie de ajuns, ținând cont că piața de ecommerce crește atât de rapid cred că interacțiunea în viața reală și cu alți deținători de magazine online / cu oameni care vor să înceapă unul ar fi esențială pentru mine deoarece vreau să intru pe diverse nișe și să învăț cum să mă dezvolt în acest domeniu. Cum altfel să te dezvolți decât prin întâlniri, prin găsirea de parteneri și oameni interesați de ecommerce decât participând la cel mai mare eveniment de ecommerce de la noi?

  12. 12
    Diana Solomon

    Sunt freelancer de 2 ani, adică de pe băncile facultății. Imediat ce am terminat școala (Jurnalism) m-am îndreptat spre un domeniu care mi se părea mai creativ și cu mai multe posibilități de reușită (Social Media). Astfel, deși aveam zero experiență, am refuzat să lucrez într-un birou de agenție, ci m-am hotărât să învăț singură cu se mănâncă social media. Așa m-am apucat de blog- învățam și puneam în practică. De asemenea, am participat constant la cursuri, fie online, fie fizice, la workshopuri, conferințe în domeniu. În prezent am mai multe colaborări, iar blogul mi-a servit pe post de portofoliu. Cea mai mare provocare la ceea ce fac este că mereu apar lucruri noi și trebuie să te adaptezi din timp. Motiv pentru care mă interesează constant tendințele din domeniu. Iar cum în momentul de față fac social media și comunicare pentru un magazin online, sunt mai mult decât interesantă să aflu tips&tricks de la cei mai buni, pentru a crește vânzările shopului, dar și comunitatea de followers din rețelele sociale.

  13. 13
    Costin

    Pentru ca, in curand, noi vom fi cei care vor urca pe scena si vor vorbi despre succesul in ecommerce si business. Cum vom ajunge acolo? Mergand la GPec si invatand de la cei mai buni!

  14. 14
    Darie L.

    Salut! Mi-as dori sa particip la GPEC pentru ca sunt interesat de Marketingul Online si as vrea sa ma indrept dupa terminarea facultatii catre acest domeniu. Lista de speakeri este deosebita si ar fi pentru mine o mare sansa sa pot invata de la cei mai buni in domeniu. Multumesc!

  15. 15
    Adrian

    Imi doresc sa particip deoarece:

    1. Vreau sa aflu din secretele celor de la Zappos referitoare la abordarea si fidelizarea clientilor
    2. Vreau sa-l ascult pe Tomi Ahonen vorbind despre mobile si sa particip la workshop-ul tot pe aceasta tema al lui Dan Virtopeanu
    3. Vreau sa descopar din tainele optimizarii ratei de conversie de la Karl Gilis
    4. Vreau sa elucidez problemele referitoare la interfatarea cu payment-ul de la Antonio Eram si Marius Costin
    5. Vreau sa invat cum managerizezi echipa de programatori de la Alex Lapusan
    6. Vreau sa “fur” secretele usabilitatii de la Liviu Taloi
    7. Vreau sa imi insusesc principiile remarketing-ului de la Mugur Frunzetti
    8. Vreau sa aflu cat de mult mai am de tras pana sa ma evidentiez in fata competitiei reprezentate de ceilalti participanti

  16. 16
    iulian

    Salutare, mi se pare ca acest event a picat la tanc pentru ca in ultima vreme am inceput sa ma educ despre e-commerce ( vreau sa deschid o serie de shopuri online) din dorinta de a pivota catre un trend din ce in ce mai puternic + ca nu cred in coincidente.
    Ne vedem acolo! 🙂

+ Leave a Comment