Zappos vine in Romania la GPeC SUMMIT, iar magazinele online au parte de cel mai detaliat audit de website

Zappos vine in Romania la GPeC SUMMIT, iar magazinele online au parte de cel mai detaliat audit de website


Începând de ieri, 12 aprilie 2017, magazinele online care își doresc cel mai detaliat audit de website (atât pentru versiunea de Desktop, cât și pentru Mobile) se pot înscrie în Competiția GPeC. Evident, doar dacă nu v-ați înscris deja în campania de Very Early Bird. 🙂

Fiecare magazin online va fi evaluat prin peste 170 de criterii esențiale: de la Usability, Design, Customer Experience, SEO, Securitate, Mobile, Social Media, Aspecte Juridice până la Calitatea Serviciilor Magazinului.

Evaluarea se face de peste 20 de experți în e-commerce și marketing online – membri în Juriul GPeC și fiecare magazin primește individual și confidențial raportul de audit conținând punctajele și recomandările Juriului GPeC pentru cele 170+ criterii de evaluare.

Concret, vei avea un raport de audit complet al website-ului tău și vei știi ce trebuie remediat ca să crești rata de conversie și să vinzi mai mult. Atât pentru Mobile, cât și pentru Desktop. Iar prețul pentru un audit este doar 299 euro (Pachetul Standard).

Toate criteriile de evaluare, avantajele magazinelor online și formularul de înscriere sunt disponibile pe site-ul nostru.

Tot de ieri, 12 aprilie, au început și înscrierile la GPeC SUMMIT – cel mai important eveniment de e-commerce și marketing online din Europa Centrală și de Est. Ediția din primăvară va avea loc pe 16-17-18 Mai 2017, la Crystal Palace Ballrooms, în București.

Iată primii 3 speakeri internaționali anunțați:

– Gigantul retailer online de fashion – Zappos, companie subsidiară a Amazon.com – vorbește pentru prima dată în România la GPeC SUMMIT prin Rob Siefker, Directorul Departamentului de Customer Loyalty al Zappos, departament cu peste 500 de angajați.

Tomi Ahonen, considerat drept “expertul nr. 1 în Mobile la nivel mondial” de către Forbes, vine la GPeC SUMMIT pe 16 Mai. Tomi a scris 12 cărți despre Mobile (toate best-seller), a fost director în cadrul Nokia și este citat ca sursă în peste 500 de articole publicate de Wall Street Journal, Business Week, The Economist și Financial Times.

– Deloc în ultimul rând, al 3-lea speaker dezvăluit este Karl Gilis. Dacă ați participat la GPeC SUMMIT în primăvara anului trecut, știți deja cine este Karl – anul acesta vă așteaptă cu o prezentare de 45 de minute despre conținut persuasiv, psihologia prețurilor, scarcity și social proof intitulată: How to seduce your visitors to buy (more).

Găsiți mai multe detalii și formularul de înscriere la GPeC SUMMIT tot pe site.

+ There are no comments

Add yours