Optimizarea on page si off page, etape esentiale in optimizarea eficienta a unui site

Optimizarea on page si off page, etape esentiale in optimizarea eficienta a unui site


Daca nu-ti place ideea sa lucrezi la patron poti sa te faci antreprenor. Antreprenoriatul e sustinut in tara noastra, ai destule resurse sa incepi si sa dezvolti o afacere, esti incurajat, esti sfatuit. Pentru cei care nu au un buget prea mare de inceput, dar vor totusi sa isi construiasca o afacere solida online-ul este cea mai buna solutie. Aici nu ai nici chirie de platit, poti sa iti dezvolti magazine online sau site-uri de prezentare oricat de mari, clientii ajung mai rapid la tine de oriunde s-ar afla, ai sansa sa vinzi mai rapid, sa-i cunosti mai bine.

Totusi, pentru ca lucrurile sa functioneze cat mai bine si sa ai trafic de calitate vei avea nevoie si de un proces complex de Optimizare site. Desi suna destul de complicat, optimizarea unui site pentru motoarele de cautare se poate face destul de rapid daca ai alaturi o firma cu servicii de calitate.

Practic ai nevoie de trafic cat mai mult pe site, de calitate, care la randul sau va aduce cat mai multi clienti dornici sa interactioneze cu brandul si sa cumpere produsele si serviciile disponibile pe site. Optimizarea site-ului are niste etape stricte pe care fara ajutorul unei echipe de specialisti nu le vei putea depasi.

Optimizarea On Page, foarte importanta pentru optimizarea generala

In prima faza avem optimizarea on page, adica tot ce tine de felul in care arata site-ul, cum e structurata informatia, cum sunt link-urile interne, ce fel apare informatia pe site, cum e interactiunea, cat de repede se incarca paginile accesate. Foarte importante in aceasta faza sunt desigur cuvintele cheie.

Tot continutul si arhitectura site-ului trebuie sa fie gandite in asa fel incat cuvintele cheie sa se gaseasca la tot pasul, ele trebuie sa fie relevante si potrivite domeniului in care se afla respectivul business. Cuvintele cheie pot fi localizate, pot fi scurte sau lungi, apar in titluri si subtitluri, in anumite elemente de structura interna si arhitectura, este important in egala masura ca traficul generat de ele sa fie cat mai bun. Optimizarea pentru dispozitivele mobile face si ea parte dintr-o Optimizare site de calitate on page, imaginile si textul ar trebui sa poata fi citite usor de catre oricine le acceseaza de pe tableta sau telefon mobil smart.

Google incurajeaza astfel de optimizari si pune la dispozitie o multime de instrumente utile asa ca firma care se va ocupa de optimizarea site-ului nu va avea probleme in acest sens. Continutul de calitate, bine structurat si organizat, original, unic, fara multe cuvinte cheie, accesarea lui foarte simpla, fara prea multe click-uri prin site, iata alte cateva metode prin care se poate obtine un site de calitate, prezent in primele rezultate returnate de motoarele de cautare.

Optimizarea Off Page garanteaza o mai buna autoritate a site-ului promovat

A doua mare etapa a optimizarii site-ului este optimizarea off page, care tine mai degraba de promovare prin link building si articole tip guest posting, adica niste articole cu link catre site, dar de la pagini web cu autoritate buna, cu trafic bun. In aceasta etapa intra si advertoriale de calitate si comunicate de presa, dar si promovarea in social media, unde capitalul de imagine castigat si popularitatea pot ajunge la cote uriase, binenteles daca sunt facute corect.

Prin orice mijloace s-ar face promovarea in online, aceasta trebuie sa respecte practicile optimizarii seo, cuvintele cheie trebuie sa se regaseasca in ceea ce este comunicat, eventual anumite trimiteri la elemente importante ale site-ului, link-uri interne, de pilda. Cumulate, cele doua etape pot aduce site-ul in primele locuri in lista de rezultate returnate si garanteaza un trafic mai bun si vanzari mult mai bune.

+ There are no comments

Add yours