WEAR CONFIDENCE // ORDER CONFIDENCE. Fashion Days lansează sezonul primăvară/vară sub o nouă platformă de comunicare

WEAR CONFIDENCE // ORDER CONFIDENCE. Fashion Days lansează sezonul primăvară/vară sub o nouă platformă de comunicare


 

Campania va fi lansată pe 20 martie printr-un plan de comunicare 360: TV, online și social media.

 

București, 20 martie 2017 – Fashion Days, destinația numărul 1 de fashion online, introduce campania de lansare a noilor colecții primăvară/vară prin intermediul noii platforme de comunicare “WEAR CONFIDENCE // ORDER CONFIDENCE”. Conceptul creativ a plecat de la insight-ul conform căruia ținutele pe care le porți îți conferă un plus de încredere pentru a face față cu succes provocărilor zilnice.

“Încrederea în sine este unul dintre criteriile menționate de peste 90% dintre clienții Fashion Days din România, Bulgaria și Ungaria atunci când vorbim despre efectul pieselor vestimentare asupra felului în care aceștia se simt. Percepția reflectă ideea din spatele noii platforme de comunicare “WEAR CONFIDENCE // ORDER CONFIDENCE”, menită să contribuie la creșterea încrederii în sine în urma alegerii piesei „vedetă” pentru fiecare ținută. Noile branduri și colecții Fashion Days ale sezonului primăvară/vară îi vor inspira pe clienții noștri să descopere acel articol special, care să le confere un plus de încredere”, declară Andrei Chirilă, Chief Marketing Officer Fashion Days.

Noua platformă de brand a fost dezvoltată împreună cu Graffiti BBDO și reflectă acele piese „vedetă” din garderoba fiecăruia. Încrederea este despre un succes profesional, o emoție puternică, o persoană specială, o rochie în care atragi toate privirile sau o cămașă în care nu mai ai nevoie de introducere. „WEAR CONFIDENCE // ORDER CONFIDENCE” este despre plusul de încredere pe care ți-l oferă acel model de pantofi sau acea pereche de blugi care se potrivește perfect cu personalitatea ta.

Colecțiile primăvară/vară lansate sub umbrela platformei „WEAR CONFIDENCE // ORDER CONFIDENCE” introduc 20 de branduri noi,  în premieră pe Fashiondays.ro, care completează portofoliul de produse. De la genți marca Pollini și JYDC London, piese vestimentare din denim de la Replay și G-Star, încălțăminte de la Superga, Polo Ralph Lauren, Cat, Rider, Ipanema, Melissa, Camper, Lacoste, Replay, G-Star, S’Oliver, Bugatti și Aldo, piese de lenjerie intimă de la Ted Baker și Sloggi, la îmbrăcăminte pentru copii de la Aygey și Frankie Morello. Totodată, aceștia vor găsi și noi colecții de la Zee Lane, Mango, Ted Baker, Lacoste, Alcott, Next, Trussardi Jeans, Furla, Napapijri, Marella, Converse, Reebok și Jack&Jones.

Noua campanie Fashion Days va beneficia de un plan de comunicare 360 în toate cele trei țări în care activează: de la TV, online, print și până la activări în social media.

Spotul publicitar, ce reflectă din plin încrederea în sine, a fost realizat de către departamentul de creație și producție Fashion Days împreună cu casa de producție DeFilm Production, fiind filmat de Barna Nemethi, regizor și Alex Gâlmeanu, DOP al producției, dar și fotograf al campaniei.

 

Fashion Days Team

Andrei Chirilă, Chief Marketing Officer

Teodora Șaguna, Head of Brand Marketing & PR

Iulia Sas, Creative Director

Ionela Grigore, Brand Manager

Raluca Monac, Content Marketing Manager

Denna Cojocariu, Copywriter

Anca Giupana, Head of Content Production

Cătălina Ivan, Stylist & Studio Coordinator

Ana Popa, Stylist

Mioara Roncea – Fashion Editor

 

Graffiti BBDO Team

Titus Dumitrescu, Creative Director

Ioana Mihai, Strategic Planner

Mihai Calotă, Art Director

Alex Tocilescu, Copywriter

Oana Preda, Senior Account Manager

Andreea Sandu, Client Service Director

 

Regizor: Barna Nemethi

DOP: Alex Gâlmeanu

Fotograf: Alex Gâlmeanu

 

Casa de producție: DeFilm Production, producător Radu Stancu

+ There are no comments

Add yours