Castiga o invitatie 2-day-pass la GPeC Summit 2016, cel mai important eveniment de e-commerce din Romania!

Castiga o invitatie 2-day-pass la GPeC Summit 2016, cel mai important eveniment de e-commerce din Romania!


Update: Castigatorul invitatiei de tip 2-day-pass la GPeC Summit 2016 este Gabriela Toma, cu comentariul: Imi doresc sa particip la aceasta editie GPeC Summit deoarece cred ca as avea foarte multe de invatat de la speakerii invitati (o lista impresionanta). As vrea sa aflu cat mai multe de la Bryan Eisenberg (tinand cont ca va avea o zi intreaga de eveniment dedicata lui) si de la Talia Wolf (mai ales in ceea ce priveste optimizarea website-urilor si customer journey-ului prin folosirea targetarii emotionale).

Ofer cititorilor Blogatu.ro o invitatie de tip 2-day-pass la GPeC Summit 2016, cel mai important eveniment de e-commerce din Romania, care se va desfasura in zilele de 15-16 Noiembrie 2016, la Bucuresti.

Ce trebuie sa faci pentru a castiga una dintre cele doua invitatii:
Posteaza pana duminica, 9 Noiembrie, la ora 23:59, intr-un comentariu, motivele pentru care vrei sa participi la GPeC Summit 2016. Cu cat este mai interesant comentariul tau, cu atat ai mai multe sanse de castig. Castigatorul invitatiei va fi anuntat vineri, 11 Noiembrie.

Ce trebuie sa stii despre GPeC Summit 2016:
Pe 15 Noiembrie va avea loc Conferinta GPeC, la care vor participa unii dintre cei mai buni speakeri internationali si romani si cu 10 ore de continut e-commerce Premium. Iata doar cativa dintre speakerii alesi pe spranceana care vor urca pe scena GPeC Summit:

Talia WolfTalia Wolf este unul dintre cei mai cunoscuți experți la nivel internațional în Optimizarea Ratei de Conversie (CRO), fiind fondatoarea Conversioner, agenție printre ai cărei clienți se numără prestigioasele The Next Web, PiktoChart și DreamsTime.

Craig Sullivan a fost unul dintre cei mai apreciați speakeri ai ediției de anul trecut a GPeC Summit. Craig este, din 2006, unul dintre cei mai cunoscuți experți la nivel mondial în User Experience, Usability Testing, User Centered Design, Web Analytics, Optimizarea Conversiilor, Online Marketing și Voice of Customer. Craig ajută companiile să își crească conversiile și să îmbunătățească partea de user experience pentru business-urile lor multi-channel și multi-platformă. Keynote-ul de 45 minute semnat Craig Sullivan este auto-explicativ: „Growth Optimisation and A/B Testing for a Mobile World: Getting it Right”.

Iulian Stanciu este CEO-ul eMAG – cel mai mare magazin online din Romania, detinatorul NOD (Network One Distribution), owner-ul retailerului Flanco si investitor in alte afaceri romanesti. Iulian a acceptat propunerea unui exercitiu de transparenta in premiera pentru piata de e-commerce din Romania: un dialog deschis despre ce era eMAG la momentul achizitiei si ce este acum, ce greseli a facut ca CEO, ce strategii de ultim moment a abordat, cum vede piata de e-commerce in ansamblul ei si care sunt “bubele” acesteia, care sunt segmentele cu potential, in ce nu ar investi in e-commerce si multe altele. De neratat pentru orice antreprenor dornic sa invete din experienta liderului de piata: 15 Noiembrie 2016, GPeC Summit!

Lista speakerilor invitati la GPeC Summit este uriasa (atat din punct de vedere cantitativ, dar mai ales calitativ). Cunoaste-i pe toti in sectiunea dedicata si nu rata GPeC – Evenimentul Anului in E-Commerce & Digital Marketing, 15-16 Noiembrie!

Pe 16 Noiembrie iti aducem, in premiera, o zi intreaga cu Bryan Eisenberg in cadrul evenimentului special “GPeC All Day Bryan” – adica nu mai putin de 5 ore de continut de la omul-cheie care a contribuit la cresterea gigantului Amazon + o sesiune extradordinara de 1 ora.

Program GPeC 2016:

ZIUA 1, 15 NOIEMBRIE – CONFERINTA

1 zi de Conferinta Premium, plina de keynote-uri si panel-uri de dezbatere cu speakeri de neegalat, internationali si romani;
Afli totul despre cum să ai o afacere online de succes: ultimele cifre de piață, cele mai importante verticale și segmente cu potențial de dezvoltare, sfaturi practice pentru optimizarea conversiilor și creșterea vânzărilor, strategii de marketing online, content marketing, personalizare, usability, analytics, customer experience, loializare, logistică și curierat, split testing, optimizare pentru device-uri mobile;
GPeC E-Commerce Expo: te intalnesti fata in fata si stabilesti parteneriate cu principalii furnizori de solutii si servicii de comert electronic din Romania;
Networking cu elita pietei de E-Commerce & Digital Marketing – 500+ participanti asteptati, reprezentanti ai celor mai importante companii de profil.

ZIUA 2, 16 NOIEMBRIE – GPEC ALL DAY BRYAN EISENBERG & GALA PREMIILOR ECOMMERCE

In premiera pentru e-commerce-ul romanesc, iti aducem 1 zi intreaga de eveniment dedicata exclusiv lui Bryan Eisenberg, Guru in user experience, optimizarea conversiilor si marketing online. Vei avea ocazia sa afli secretele unui business online de succes de la omul care a contribuit la cresterea Amazon si ti-am rezervat 1 ora pentru a-i adresa cele mai arzatoare intrebari. De neratat. PUNCT.
Seara de 16 noiembrie iti va dezvalui Castigatorii Anului in E-Commerce in cadrul celei de a 11-a editii anuale a Galei Premiilor eCommerce – Festivitatea de Decernare a Premiilor in Comertul Electronic Romanesc;
Ziua de 16 Noiembrie este presarata cu networking de calitate si entertainment alaturi de elita pietei in cea mai frumoasa familie din online-ul romanesc – familia GPeC.

11 Comments

Add yours
  1. 1
    catalinC

    Doresc sa particip pentru ca am o idee, am un produs, pentru ca e testat si validat, pentru ca am un brand in constructie si vreau sa se faca cunoscut. Vreau sa le ofer o experienta placuta celor care vor intra pe site si vor decide daca apasa “add to basket” sau “exit”. Diferenta dintre cele 2 o va face know how-ul dobandit la Gpec si aplicat mai apoi 🙂

  2. 2
    Denisa Despa

    Imi doresc sa particip la acest eveniment pentru ca in fiecare an incearca sa aduca speakeri care prin experienta hands-on ne pot da sfaturi, ne pot indruma in acest domeniu si astfel putem invata din greselile lor. Aflam direct de la sursa care sunt cele mai bune strategii de marketing online.

  3. 3
    Roxana Stratica

    Imi doresc sa particip pentru doza de inovatie, idei bune si insight-uri utile pe care stiu sigur ca le voi primi. Si pentru speakerii geniali 🙂 Abia astept sa aflu tips&tricks pe strategii online direct de la Bryan Eisenberg si Iulian Stanciu.

  4. 4
    Alexandru Streinu

    Recunosc ca anul acesta este pentru prima data cand m-am gandit sa particip la acest eveniment si mi-ar placea sa imi oferi aceasta oportunitate. Traim intr-o lume in care partea online a devenit “cel mai bun prieten” si mi-ar placea sa aflu mai multe despre acest domeniu, mai ales ca acum am oportunitatea sa aplic aceste notiuni si in mediul business din care fac parte 🙂

  5. 5
    Ion

    Mă interesează să aflu cum gândesc marii profesioniști în domeniu.

    Ca designer, pentru că fac tot posibilul ca ceea ce iese din mâinile mele să fie și original, am tendința să pun la îndoială orice reguli și cutume de UX, deși ele se bazează pe concluzii reieșite din studii de piață sau din feedback-ul utilizatorilor.

    Vreau să văd cum se gândește la case mai mari: cât din ecuația succesului în domeniu e „literă de lege” și cât e inovație, experiment, „out of the box”, beyond limitations.

  6. 6
    Andrei

    Imi doresc sa merg la GPeC pentru a urmari prezentarile speakerilor si pentru a intalni alte persoane care lucreaza in ecommerce. Din experienta celorlalti participanti sunt multe lucruri de invatat. Eu lucrez de putin timp in acest domeniu si participarea la astfel de evenimente ma va ajuta mult in cariera.

  7. 7
    Gabriela Toma

    Salut!
    Imi doresc sa particip la aceasta editie GPeC Summit deoarece cred ca as avea foarte multe de invatat de la speakerii invitati (o lista impresionanta). As vrea sa aflu cat mai multe de la Bryan Eisenberg (tinand cont ca va avea o zi intreaga de eveniment dedicata lui) si de la Talia Wolf (mai ales in ceea ce priveste optimizarea website-urilor si customer journey-ului prin folosirea targetarii emotionale).

  8. 8
    Adi

    Doresc sa vin doarece sunt interesat de strategiile de dezvoltare a unui afaceri online, de optimizarea ratei de conversie, de oferirea unei experiente deosebite clientilor atunci cand intra pe site-ul meu pentru a comanda sau doar pentru a rasfoi printre produsele de interes.
    Numeroasele personalitati invitate ca speakeri (unele chiar invitate din nou) ma determina sa afirm ca va fi un eveniment deosebit de valoros atat pentru cei ca mine, la inceput de drum, cat si pentru cei cu vechime pe piata.
    Si nu in ultimul rand doresc sa particip si pentru networking!

+ Leave a Comment

*

Acest formular vă colectează numele, e-mailul și conținutul, astfel încât să putem urmări comentariile plasate pe site. Pentru mai multe informații, consultați politica noastră de confidențialitate, unde veți primi mai multe informații despre unde, cum și de ce stocăm datele dvs.

DA, sunt de acord