FIFA 16 review

FIFA 16 review

Am testat FIFA 16, joc oferit de Media Galaxy, eu am testat versiunea pentru Xbox 360, prima impresie este ca EA Sports a reusit din nou sa ofere cel mai bun simulator de fotbal de pe piata, jucatorii sunt reprodusi foarte fidel, pana la cel mai mic detaliu iar jocul merge impecabil, in ciuda calitatii grafice foarte bune si a faptului ca Xbox 360 nu este o consola din generatia noua.

FIFA 16 aduce noutati importante in modul de joc Carieră, in versiunile pentru PlayStation 4, Xbox One si PC, o parte sunt oferite si pe Xbox 360 si Playstation 3, atat in modul Manager Career cat si in modul Player Career, printre acestea se numara turneele amicale de pregatire din vara, alegerea unui antrenament specific pentru fotbalistii din echipa ta, care le va aduce acestora cresterea abilitatilor, in modul Player ai la dispozitie 5 sedinte de antrenament pe saptamana pentru a-ti aduce jucatorul la un nivel de top posibilitatea de a aduce la echipa jucatori liberi de contract in afara perioadelor de transfer.

Din FIFA 16 nu lipsesc nici imbunatatirile de gameplay, EA Sports concentradu-se pe toate cele trei compartimente importante ale unei echipe: aparere, compartiment median si atac
FIFA 16 ofera un mod mai realist de joc decat predecesorul sau, datorita faptului ca se acorda mai multa importanta apararii, jocul dipune de un nou mod de a organiza apararea, insa pentru cei care sunt obisnuiti cu sistemul din vechile serii FIFA pot selecta in setari “Legacy Defending” , in noua serie FIFA, AI a fost de asemnea regandit, jucatorii controlati de CPU se apara foarte bine, inchid spatiile de atac si ofera o experienta de joc foarte realista, acest lucru este valabil atat pentru jucatorii din echipa ta controlati de CPU cat si de jucatorii echipei adverse controlate in totalitate de AI.
en-INTL-L-Xbox360-FIFA-16-Deluxe-Edition-FKF-01315-RM1-mnco
EA Sports a optat pentru un realism sporit, este mai greu sa inscrii decat in seria FIFA 15, ceea ce rezolva plangerile fanilor care spuneau ca este mult prea usor sa inscrii in FIFA 15, insa cu un joc deschis numarul de goluri marcate poate fi in continuare ridicat, dupa parerea mea faptul ca sunt momente in care jocul stagneaza la mijlocul terenului iar atacantii sunt marcati strict este un lucru bun, pentru ca ofera un plus de realism, apoi vin momentele cand apare un culoar si atacantul se demarcheaza, apoi poate urma golul, la fel ca intr-un meci real, rezultatul este ca FIFA 16 este cel mai realist joc al seriei.
Modul Career, impartit in continuare in mod Manager si mod Player pune mai mult accent pe antrenamente si exercitiile de pregatire, care pot creste caracteristicile jucatorului, in continuare modul Player este foarte interesant pentru ca atunci cand controlezi un singur jucator de pe teren totul este diferit, te gandesti cum sa profiti de fiecare oportunitate care se iveste, de fiecare pasa sau greseala a adversarului, de asemenea este important sa-ti ajuti coechipierii atat pe faza de atac cat si pe cea de aparare si sa intri la combintatii cu ei.

Cel mai apreciat mod de joc de catre fani, Ultimate Team – care iti permite sa-ti construiesti echipa de vis dintre starurile fotbalului mondial, este in continuare prezent, acum are si facilitatea Draft Mode, care iti permite sa iti alegi un nivel de dificultate, formatia de joc apoi sa alegi un capitan in jurul caruia sa-ti construiesti echipa, apoi poti sa-ti alegi jucatorii, antrenorul si un manager, in acelasi timp trebuie sa fii atent pentru a stabili legaturi de joc care vor afecta ratingul de omogenitate al echipei, dupa ce ai terminat poti juca in serii de pana la 4 meciuri, castigand premii din ce in ce mai mare, apoi poti castiga monezi, pachete surpriza si jucatori.
FIFA16_XboxOne_PS4_NYFCWalkout_LR_WM-720x405
Exercitiile dinaintea meciurilor sunt foarte folositoare, te invata foarte multe lucruri folositoare, de la suturi, centrari si pase pana la strategii de joc, de asemenea pentru cei care sunt la primul contact cu seria FIFA exista un asistent foarte folositor- trainer care iti inconjoara jucatorul controlat de tine cu un inel stralucitor si cu indicatii despre cum trebuie sa continui – cu pasa, sut inclusiv cu butoanele pe care trebuie sa le apesi pentru aceste actiuni.
Prezentarea de dinainte de meci a echipelor este spectaculoasa, iar comentariul lui Alan Smith si Martin Tyler este excelent, acestia iti vorbesc despre hucatori, le comenteaza punctele forte si punctele slabe, greselile si iti prezinta si urmatorul meci pe care il vei juca in modul Career.
maxresdefault
Una dintre noutatile semnificative aduse de noua serie este includerea fotbalului feminin in acest nou titlu.
FIFA 16 ofera posibilitatea de a juca campionatul mondial feminin, poti alege dintre 12 echipe: Australia, Brazilia, Canada, China, Anglia, Franţa, Germania, Italia, Mexic, Spania, Suedia şi Statele Unite ale Americii. Evident, toate fotbalistele acestor nationale sunt reproduse în detaliu, atat din punctul de vedere al aspectului fizic, cat si in ceea ce priveste comportamentul lor de pe teren.