Blogaria 3 – cum a fost

Daca mai devreme am scris parerea mea despre Blogaria 3, acum voi da ceva mai multe detalii. De asemenea, in curand veti putea vedea cateva poze si clipuri facute de mine cu telefonul, dar si cu camera foto. In primul rand tin sa multumesc din nou celor de la Neogen pentru invitatie si organizare. Sunt sigur ca urmatoarele editii ale Blogaria vor fi din ce in ce mai interesante.
Prima zi
La 7:30 m-am sculat dintr-un pat cu arcurile rupte din Hotelul Astoria, de langa Gara de Nord, unde nu va recomand sa va cazati decat daca n-aveti unde sta in alta parte. O camera dubla costa nu mai putin de 18o de Ron, dublu fata de o camera luxoasa de la Luliaka din Bulgaria, al carei pret e de doar 27 Euro pe zi. Am mancat parizer si salam la micul dejun, si-am plecat direct spre Piata Revolutiei, la cartof.
Am ajuns pe la 9:00. Nici tipenie de blogger, asa ca m-am refugiat intr-un restaurant ceva mai luxos, unde-am baut o ciocolata calda… Pe la 9:40 am iesit din restaurant, am tras usa dupa mine si m-am indreptat spre punctul de intalnire.
Unde-am dat prima oara peste didi, zoso, noro, swamp, Scarlatescu si Dan. Peste cateva minute au sosit visurat, denisuca, de ce?, Marius Sescu, oradeanul si doipedoi. Peste inca cateva minute au sosit celelalte cupluri de la Blogaria 3, si anume Arhi – Nevasta si Piticu – InnOcente. Nu conteaza c-a venit ceva mai tarziu, insa Diana a urcat de data asta mai devreme in autocar decat data trecuta…
Bobby Voicu era cam obosit si nu prea avea chef de vorba… Si-a revenit insa la hotel, unde-a participat foarte activ la discutii.
Tudor, de la Microsoft, mi-a facut o impresie excelenta, ca de altfel si ceilalti nou-veniti. Pe drum s-a discutat, s-a ras mult, s-au facut poze si clipuri…
Pe la 12:00 am ajuns la Luliaka, hotel unde-au avut loc si celelalte doua editii, unde o camera dubla costa 27 de Euro si unde mancarea e pur si simplu excelenta. In fata hotelului ne-am intalnit cu Vlad Petreanu, care fotografia de zor si cu doua reprezentante ale Neogen.bg.
Ne-am cazat cu ajutorul lui Didi, am urcat in camere si-am insirat bagajele. Am stat in acelasi apartament cu Swamp, Marius Sescu si Veverita.
Apoi am coborat pentru masa de pranz, care-a fost cu adevarat copioasa…
Discutiile au inceput pe la ora 15 si-au fost extrem de aprinse. Am luat si eu parte mai activ decat la editia trecuta, am facut poze si-am inregistrat pana s-a terminat bateria camerei foto si memoria telefonului.
Strategia Neogen e clara, dupa cum se poate vedea si pe blogul lui Calin Fusu. Dupa cum am spus, o sa scriu mai multe despre discutie si despre noua strategie Neogen in curand…
Pe la ora 19:00 am coborat din nou la masa, unde am fost luat prin surprindere de cantitatea impresionanta de mancare. Am discutat cu Bobby, Vlad Petreanu si Fusu si-apoi am urcat din nou in lobby, unde-am stat pana pe la ora 1:30. Visurat si-a etalat cu mandrie cascheta de politist pe care i-am adus-o din Londra. Toti bloggerii au purtat-o si-au facut-o posta. La fel s-a intamplat si cu telefonul meu mobil, pe care l-am folosit pentru a transmite in direct.
Dupa cum am mai spus, eu, piticu, innocente, Tudor, oradeanul si de ce? am fost ultimii pe baricade.
In camera, veverita dormea dus, insa s-a trezit cand am scos o banana dintr-o punga de plastic. A iesit sa fumeze o tigara, eu m-am asezat in pat si-am adormit in cateva minute…
A doua zi
M-am trezit pe la 7:00, si-am dat drumul la televizor. Pe la 8:30 am iesit din camera si l-am gasit in lobby doar pe Tudor, de la Microsoft. Am discutat cateva zeci de minute despre cum e in state, despre Microsoft si-asa mai departe. Pe la 9:00 am coborat pentru micul dejun, care-a fost din nou foarte copios. Mancarea bulgareasca mi se pare mai gustoasa decat cea romaneasca. Cantitatea e intradevar impresionanta si pot spune ca de mult n-am mai mancat atat de mult la micul dejun.
Chelnerii nu stiau o boaba engleza, daramite romana, asa c-a fost destul de greu sa comunic cu ei. Pana la urma am folosit limbajul gesturilor, pentru ca n-aveai cum sa te-ntelegi cu vorba… Bineinteles ca stiau cateva expresii uzuale si atat…
Dupa ce-am mancat, ne-am indreptat spre Ruse, unde am poposit pentru prima data in centrul unui oras bulgaresc.
Daca periferia are un aspect comunist, cu blocuri gri cu rufe atarnate pe balcon, nu acelasi lucru il pot spune despre centrul orasului, care mi-a placut cu adevarat. Am plecat impreuna cu visurat, denisuca, Marius Sescu, veverita, Arhi si nevasta spre centru.
Care-i mai cosmopolit decat centrul Craiovei, desi orasul e ceva mai mic. Tiganii nu-s prezenti, asta fiind un plus important. Preturile sunt convenabile, putin mai mici decat cele din Romania, insa nu cu mult. Mi-am cumparat o bere Zagorka de 1,5 l, o pereche de Adidasi, o bricheta multicolora, un sapun bulgaresc si-un baton de ciocolata. In total, am cheltuit vreo 75 de leva, adica 150 de lei.
La ora 13:00 am ajuns la autocar, unde-am transmis din nou in direct pentru blogatu point blogspot point com. Si unde piticu l-a ridicat pe arhi… Apoi arhi la ridicat pe piticu. I-a fost ceva mai usor… Bineinteles ca eu am surprins momentul. In curand veti vedea un videoclip incendiar, cu Piticu si arhi in prim-plan…
Pe la 13:30 am plecat spre Bucuresti, unde-am ajuns peste aprocimativ o ora. Am mancat la McDonalds-ul din Romana, apoi am plecat spre gara. Cu metroul, bagajele fiind carate de Kia lui Piticu. La 17:00 am ajuns la gara, unde m-am reintalnit cu Denisuca, Oradeanul si Veverita si unde l-am cunoscut pe Sorin. Am stat la discutie vreo 2 ore si-am plecat spre gara pe la 19:15, lasandu-i pe ceilalti bloggeri in Ibis, deoarece oradeanul si denisuca luasera bilete pentru ora 22:45 si veverita la 23:45.
Pe la 22:45 am ajuns acasa, dupa o saptamana de excursii… Adica dupa 5 zile la Londra, o noapte la Bucuresti si doua zile in Bulgaria. Astept Blogaria 4, despre care-am inteles ca va avea loc la toamna si care-n mod sigur va fi o editie si mai reusita decat aceasta.
In curand voi posta poze si clipuri de la Blogaria 3, asa ca veti avea ce vedea. Si, bineinteles, voi scrie despre noua strategie Neogen.
Aboneaza-te aici prin orice feed reader

1 comment

Add yours

+ Leave a Comment

Acest formular vă colectează numele, e-mailul și conținutul, astfel încât să putem urmări comentariile plasate pe site. Pentru mai multe informații, consultați politica noastră de confidențialitate, unde veți primi mai multe informații despre unde, cum și de ce stocăm datele dvs.